Інколи споживачі стикаються із проблемою, що їхні лічильники показують некоректні дані про спожиту електроенергію. Що робити у такому випадку, аби не переплачувати даремно грошей?
Відповідь на це питання дає РБК-Україна (проект Styler) із посиланням на публікацію YASNO у Facebook.
Що робити, якщо лічильник неправильно рахує спожиту електроенергію
Вони зазначають, що питання про те, хто замінить несправний лічильник, є одним із найчастіших, які задають операторам.
Контакти ОСР ви можете переглянути за цим посиланням.
Чому приходять некоректні нарахування у платіжках
Іноді споживачі, отримавши платіжки за світло, дивуються виставленій сумі. У компанії пояснюють, що причина цього полягає у несвоєчасній передачі показань самим споживачем.
Оператор системи розподілу щомісяця розраховує обсяг споживання кожного клієнта. Якщо споживач повідомляє показання регулярно та вчасно, обсяг визначається завжди чітко. А ось за відсутності актуальних даних лічильника може бути суттєва похибка.
Тоді оператор системи розподілу бере за основу показання, які були зафіксовані раніше, і виходячи з них, розраховує середньодобове споживання.
У компанії закликають українців передавати показники, навіть якщо вони не змінились протягом місяця (у випадку, коли у квартирі ніхто не живе).
Коли і як передавати показники лічильника
Показники лічильника треба передавати за 2 дні до кінця місяця та протягом 3 днів наступного. Їх можна повідомити через:
- особистий кабінет
- мобільний застосунок
- чат-боти YASNO-online у viber чи telegram
- форму на сайті
- на сторінці Facebook