Попри війну, українці мають своєчасно оплачувати комунальні послуги та передавати показники лічильників води, газу та світла. Всі лічильники мають періодично проходити процедуру повірки.
У Київводоканалі розповіли, як мешканцям столиці замовити повірку лічильників води.
Коли треба робити повірку лічильника води
Як пояснили у Київводоканалі, для нових лічильників можна визначити дату повірки, додавши чотири роки до дати виробництва лічильника, що вказана в технічному паспорті приладу.
«Якщо ваш лічильник вже проходив періодичну повірку, її дату ви можете подивитись у виданому вам свідоцтві», – йдеться у повідомленні.
Куди звертатися, щоб замовити повірку лічильника води
У Київводоканалі пояснили, що замовити повірку лічильників води кияни можуть:
- На сайті за посиланням;
- За телефоном 202-02-02;
- Через чат-боти у Viber та Telegram;
Скільки часу обробляють заявку на повірку лічильника
У Київводоканалі зазначили, що після оформлення замовлення, на електронну адресу споживача автоматично надійде її номер.
«Якщо ви замовили повірку без демонтажу, протягом 10 робочих днів вам зателефонує диспетчер для узгодження дати виконання робіт. Якщо ви замовляли повірку з демонтажем, протягом 2 робочих днів на вашу електронну пошту надійде рахунок за виконання послуги. Після сплати рахунку протягом 10 робочих днів вам зателефонує диспетчер для узгодження дати виконання робіт», – йдеться у повідомленні.
У разі виникнення питань при оформленні заявок на повірку лічильників води, споживачі мож звертатися:
- За номерами телефонів 044-277-20-33; 044-277-20-53.
- За номером 067-404-25-48, якщо заявка оформлена на сайті за посиланням.