Всім водіям розкрили важливий секрет.
При охолодженні речовини, особливо гази, такі як повітря, стискуються і зменшуються обсягом, а при нагріванні — розширюються. Цей принцип застосовується до повітря, що використовується для накачування шин, розповідає hyser.
Коли шини накачуються в теплому середовищі, наприклад, в шиномонтажній майстерні, а потім піддаються дії нижчих температур, повітря всередині стискається, що призводить до падіння тиску в шинах.
На кожні 8 градусів зниження температури зовнішнього повітря тиск у шинах може знизитися приблизно на 0,1 атмосфери. Наприклад, якщо шини накачані до 2,4 атмосфери за +20 градусів Цельсія, то при падінні температури до -20 градусів Цельсія тиск може впасти до 1,9 атмосфери.
Це є зниження тиску майже на 20% порівняно з рекомендованим виробником.
Таке падіння тиску в холодну погоду може призвести до різних проблем, у тому числі до погіршення керованості, можливого демонтажу шини, збільшення витрати палива, підвищеного зносу та потенційної втрати шипів.
Щоб протидіяти цьому ефекту, водіям рекомендується злегка перекачувати шини в очікуванні падіння тиску через низькі температури, оскільки під час руху шини можуть злегка нагрітися.