Є кілька компонентів машини, поломки яких для автовласників стануть справжньою катастрофою. А все тому, що вони вимагають дуже високих витрат на їх усунення. Іспанська компанія «RACE» склала список із несправностей, які коштуватимуть автомобілістам дуже дорого.
У своєму розрахунку вони орієнтувалися на середній легковий автомобіль C-сегмента, ціну нових запчастин для нього та вартість однієї робочої години у розмірі 65 євро.
На першому рядку в цьому рейтингу виявилася поломка коробки передач. У середньому за ремонт трансмісії в Європі доводиться заплатити 7 тисяч євро у випадку з механікою і 11 тисяч євро за ремонт АКПП.
Далі йде блок циліндрів – 5 тисяч 300 євро та головка блоку циліндрів – 5 тисяч євро.
Четверта позиція опинилася за зламаними форсунками, за заміну яких на нові в майстерні доведеться викласти близько 3 тисяч 900 євро, а п’ята – за колінчастим валом – купівля та встановлення нового коштуватиме власнику машини приблизно 3 тисячі 300 євро.
У 2 тисячі 800 євро виллється для автовласника заміна турбіни, а 2 тисячі 500 євро доведеться викласти за новий сажевий фільтр (зі зняттям та встановленням).
Замикають цей список поломка маховика. Його заміна на новий коштуватиме 1 тисячу 600 євро, а також поломки кондиціонера. У випадку з останнім на компресор разом із ціною роботи потрібно буде витратити близько 1500 євро, а на випарник – приблизно тисячу євро.