Багатьом водіям доводиться ремонтувати свої машини в неспеціалізованих приватних сервісах. Експерти порталу mmr.net.ua пояснили, чому, забираючи автомобіль після ремонту, потрібно обов’язково оглядати його знизу.
Останнім часом стало з’являтися більше інцидентів із претензіями автомобілістів після ремонту у невеликих приватних майстернях.
Наприклад, деякі недобросовісні майстри можуть вирізати дорогий каталітичний нейтралізатор із вихлопної системи, щоб продати його на вторинному ринку. Оглянувши знизу автомобіль із віддаленим каталізатором, можна побачити свіжі сліди зварювання у місці встановлення пристрою.
Крім того, почастішали випадки, коли під час ремонту підвіски нові деталі, куплені власником, не встановлювалися на машину, а йшли у продаж. А на автомобіль клієнта ставили відновлені запчастини, які раніше були у вжитку.
І ще одна ситуація, яка може виникнути під час ремонту у неперевіреному гаражному сервісі. Під час діагностики підвіски майстер СТО може вказати на несправності деталей, які насправді можуть послужити, а при ремонті подібну заміну не робити зовсім. У такій ситуації нові запчастини, куплені власником авто, залишаються у недобросовісного майстра. Тому обов’язково після ремонту потрібно вимагати показати зняті з машини деталі, а також оглядати транспортний засіб на підйомнику, щоб майстер показав, що саме було ним зроблено.