Все йде до того, що через кілька років ми згадуватимемо про машини від Toyota, Volkswagen чи Hyundai, як про релікти з минулого.
На їх місці красуватимуться китайські автомобілі від різних марок. Всі блискучі через велику кількість хрому, з підсвічуванням всього, що тільки можна підсвітити. І різних кольорів, зрозуміло.
Китайці люблять надати зовнішнього блиску. На їхньому фоні якийсь Renault Duster або Hyundai Creta виглядають нудно і блякло. З іншого боку, корейські, японські та європейські іномарки мають кілька важливих переваг перед аналогами з КНР.
І справа не в матеріалах або збірці. Тут уже й китайці приблизно на одному рівні з Європою, Кореєю та Японією. А подекуди й краще тих же корейців.
Чого ж не вистачає китайським автомобілям?
1) Їм не вистачає атмосферних двигунів
Китайські іномарки з класичним атмосферним двигуном сьогодні можна перерахувати на пальцях однієї руки. Для нас досі загадка, чому інженери з КНР просто зійшли з розуму через турбіни.
Вони засовують їх скрізь і всюди. З одного боку, це навіть добре. Невеликий моторчик 1,2-1,5 літра видає 150 коней. При цьому витрата помітно менша, ніж у атмосферного двигуна з об’ємом в 2,0 літра, який теж зміг би видати 150 к.с.
І все б нічого, та ось тільки турбіна апріорі не може жити довго. На бензинових двигунах вона тримається близько 100 000-150 000 кілометрів пробігу.
Першому власнику турбуватися не варто, а ось вже на другого чекають дуже серйозні вкладення. Виходить, більшість китайських автомобілів у якомусь сенсі «одноразові». Продати їх у другі руки буде складно.
2) Їм не вистачає класичних автоматів
Звичайний гідротрансформаторний автомат зустрічається на китайських автомобілях так само рідко, як і атмосферний двигун. Китайці люблять варіатори. Але ще більше їм подобаються роботизовані коробки.
Класична зв’язка – турбований моторчик з 7-ступінчастим роботом, у якого два зчеплення.
3) Їм не вистачає повного приводу
Тут і коментувати немає чого. Спробуйте пригадати моделі китайських авто з повним приводом. Зараз купити в Україні китайця з повним приводом — це просто величезна проблема.
Винятки можливі серед дорогого сегменту. Середньому класу повний привід не “личить”.