Максимально швидкий прохід турнікетами, інформування на платформах та зручність під час повітряних тривог – цілі метрополітенцівців у відносинах з пасажирами на рік.
Про можливості у комунікації з клієнтами, з якими КП «Київський метрополітен» почав 2024 рік та плани роботи кореспонденту «Великого Києва» розповів заступник начальника підприємства Дмитро Пінчук.
1. Зручний та швидкий прохід турнікетами
Нині проїзд у метрополітені оплачується за допомогою банківських карток та платіжних пристроїв з технологією безконтактної оплати PayPass, транспортних карток, одноразового квитка з QR-кодом. Зараз працюють над покращенням роботи турнікетів, що використовуються на вхід пасажирів, – зазначає заступник начальника КП «Київський метрополітен» Дмитро Пінчук:
2. Можливість заряджати телефони під землею
На платформах 24 станцій метрополітену встановлено конструкції – екрани мережі інформаційної системи з табло зворотного відліку часу – пристроєм, призначеним для відліку часу, що залишився до прибуття поїзда. Не кожен знає, що саме там можна підзарятити гаджети.
3. Відеосповіщення у кожному вагоні
У салонах вагонів поїздів метро встановлені монітори, що є власністю розповсюджувача реклами. На них транслюються відеоінформаційні матеріали. Кількість моніторів планують збільшити, щоб інформування отримував кожен, хто курсує в метро.
4. Осучаснений дизайн покажчиків та оновлення оголошень
У 2023 році було оновлено тексти аудіооголошень, що транслюються системою гучномовного оповіщення для пасажирів, які перебувають на ескалаторах та у вестибюлях станцій. Цю роботу планують продовжити:
5. Безпека в укриттях метро
Київський метрополітен у 2024 році продовжує забезпечувати водночас перевезення пасажирів та роботу підземних станційних комплексів для укриття цивільного населення.
Також побудувати нове велике укриття планують на Дарниці – біля депо. Воно слугуватиме як працівникам підприємства так і цивільним, які перебуватимуть поруч.