Європейські покупці, які колись активно критикували, любов американців до позашляховиків і кросоверів, тепер самі віддають перевагу цим машинам, купуючи менше хетчбеків, седанів, універсалів та мінівенів.
Як ми вже повідомляли, торік 51% продажів нових автомобілів у Європі припали на позашляховики та кросовери. Тепер з’явилися додаткові дані: минулого року в Європі було реалізовано близько 6,63 мільйона SUV, що на 19% більше, ніж у 2022 році. Сегмент малих SUV став найбільшим з 2 159 427 одиницями, що на 14% більше, ніж у попередньому році. Компактні кросовери розташувались на другій сходинці рейтингу – 1 904 669 шт.. Замикають топ-3 малолітражні SUV з 1 730 015 продажами.
Попит на середньорозмірні кросовери преміум-класу випередив усі інші сегменти ринку, насамперед завдяки Tesla Model Y, продажі якої зросли відразу на 85% і склали 254 822 од.. Популярність Mercedes-Benz GLC також значно зросла: на 32% і досягли 91 259 одиниць.
Примітно, що 48% всіх кросоверів середнього розміру преміум-класу, проданих минулого року, були електромобілями.