Відношення до французької автомобільної індустрії у автомобілістів переважно негативне: 50% із них байдужі, а 45% мають дуже негативне ставлення. Лише п’ять відсотків водіїв Peugeot, Citroen і нових Opel по-справжньому люблять свої автомобілі.
Унікальний дизайн:
Одним із ключових факторів, які завоювали серця французів, є унікальний і захоплюючий дизайн. Незалежно від вашого ставлення до корпоративного обличчя Peugeot-Citroen, воно далеко від звичайного.
Гладкі лінії кузова, поєднані із хижою радіаторною решіткою і футуристичними фарами, створюють виразне та привабливе зображення французьких автомобілів.
Якщо б вибір автомобіля базувався виключно на зовнішньому вигляді, багато хто обрав б Peugeot або Citroen, оскільки французький стиль безсуперечливо привабливий.
Дбайливо Продуманий Інтер’єр:
З точки зору ергономіки складно знайти іншого виробника автомобілів у подібному ціновому сегменті, який пропонує такий же рівень вишуканості. Хоча Skoda може мати конкуренцію своїми рішеннями Simply Clever, французи переважають за зручністю та стилем.
Проте, незважаючи на ці позитивні аспекти, існують причини, чому багато водіїв не люблять автомобілі Peugeot-Citroen. Одним із важливих факторів є їхність пристосованість до українського ринку. З урахуванням різноманітної місцевості та погодних умов країни багато вважають відсутність повного приводу в повнорозмірних сімейних кросоверах недоліком. Неможливість вирушити на сімейний пікнік після дощу через обмежені можливості може неабияк дратувати українських водіїв.
Крім того, деякі рішення Peugeot з дизайну дивують українських автовласників. Наприклад, останнє покоління міського кросовера Peugeot 2008, яке не має повного приводу.
Це протистоїть вибору передньопривідного Sportage, що є улюбленим серед покупців. Крім того, вибір турбованого трициліндрового двигуна об’ємом 1,2 літра замість традиційного дволітрового атмосферного двигуна для кросоверів цього класу дивує багатьох.
Отже, хоча французькі автомобілі захоплюють своїм виразним дизайном та продуманим інтер’єром, вони мають труднощі у відповідності конкретним вимогам та уподобанням українського ринку. Щоб завоювати серця місцевих водіїв, важливо, щоб автовиробники розуміли та враховували унікальні потреби кожного регіону.