Продаж автомобіля може стати стресовим процесом, особливо коли йдеться про пробіг. Ніхто не хоче продешевити під час реалізації такого дорогого активу, як транспортний засіб.
Але й у покупців є свої «пунктики» щодо цього. Експерти британського видання Express розповіли водіям, який пробіг автомобіля можна вважати оптимальним, щоб отримати максимальний зиск від продажу машини на вторинному ринку.
Від 30 000 до 40 000 миль (48 000 – 65 000 км): У цей період часто закінчуються загальні гарантії багатьох автовиробників, і автомобіль вимагає першого етапу значного технічного обслуговування. Продаж автомобіля до цього пробігу може бути вигідним.
Гарантії на силові агрегати часто закінчуються в цьому діапазоні пробігу. Другий етап капітального обслуговування може супроводжуватися закінченням терміну гарантії.
Понад 100 000 миль (160 000 км): Перевищення цього порога може створити психологічний бар’єр для покупців, навіть якщо автомобіль працює справно. У свідомості багатьох покупців існує думка, що вартість автомобіля різко знижується після проходу за позначку 100 000 миль. У випадку з метричною системою подібна планка доречна, скоріше, по відношенню до 200 000 км.
Записи про технічне обслуговування можуть суттєво вплинути на сприйняття потенційним покупцем вашого автомобіля. Вони можуть показати, що автомобіль у хорошому стані, навіть якщо він має пробіг понад 200 000 км. Тому важливо організувати та зберегти всі документи про техобслуговування, щоб продемонструвати їх покупцям.