Відомо, що першими чотирьох дверними Porsche стали позашляховик Cayenne та седан Panamera, однак мало хто зна, що проєкт такого автомобіля розробили ще у 1966 році.
Бізнесмен з Техасу Вільям Дж. Дік-молодший доручив своєму генеральному менеджеру полетіти з до Європи, щоб знайти майстрів, які б захотіли побудувати чотиридверний Porsche 911. Річ у тім, що його дружина хотіла спортивне авто, проте вважала звичайні купе непрактичними. В той час не було великих і водночас потужних спортивних седанів, тому бізнесмену довелось будувати його з нуля.
Автопарк Вільяма на той момент налічував кілька Ferrari та Maserati, а сам бізнесмен заробив свій статок завдяки тому, що був співвласником дилерського центру в Техасі та розповсюджував автомобілі Volkswagen і Porsche в США.
Невідомо з яких причин, однак для побудови такого седана Вільям з дружиною обрав Porsche 911. Втім, більшість майстрів відмовляли їм й називали цю ідею абсурдною. Врешті-решт, подружжю все ж вдалось знайти ентузіастів, які погодилися взятися за проєкт.
Ними були Дік Траутман і його приятель, інженер-механік Том Барнс. Спершу вони розрізали дах і підлогу та подовжили авто за допомогою на 55,3 сантиметри. Це було потрібно, аби встановити пару задніх дверей, які відчиняються на манеру Rolls-Royce. Задній ряд сидінь виготовили за спеціальним замовленням на фабриці Porsche.
Також автомобіль обладнали автоматичною трансмісією Sportomatic, Насправді це була не справжня автоматична коробка передач, а механічна коробка без зчеплення, яка дозволяла водієві перемикати передачі стандартним рухом. То ж це не лише перший 4-дверний Porsche, а й одним із перших, який мав лише дві педалі.
Роботу завершили у 1967 році. Авто пофарбували у яскравий коричневий колір. Цікаво, що за цей проєкт бізнесмен заплатив близько 20 000 доларів, що еквівалентно понад 150 000 доларів у 2024 році.
Через рік автомобіль привернув увагу керівників Porsche. Побачивши його, вони почали розглядати можливість створення спортивного седана. На жаль, тоді проєкт не отримав зеленого світла.