Феномен того, що власники електромобілів змінюють шини в два рази частіше, ніж власники автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, є цікавим явищем, що вимагає серйозного розгляду. Багато хто очікував, що шини для електромобілів служитимуть значно довше, але дійсність виявилася іншою.
Причини цього феномена можуть бути численними і включають різні технічні і технологічні аспекти. По-перше, вага електромобілів, особливо тих моделей, які оснащені великими батареями, може бути значно вищою, ніж у автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Цей додатковий тиск на шини може прискорити їх знос.
Однак, крім ваги, існують інші фактори, що впливають на знос шин у електромобілів. Наприклад, електродвигуни розвивають максимальний момент, що крутить, відразу при нульових оборотах в хвилину, що може зробити додатковий тиск на шини при рушанні з місця. Також рекуперативне гальмування, при якому енергія від гальмування перетворюється назад в електрику для зарядки батареї, може збільшити момент, що крутить, на шинах і, отже, прискорити їх знос.
Важливо відзначити, що порівняння термінів служби шин у електромобілів та автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння не завжди коректне, враховуючи відмінності в масі, конструкції та приводі у цих автомобілів. Однак це спостереження дає можливість проаналізувати технічні особливості електромобілів, які можуть впливати на зношування шин.
Інженери та виробники електромобілів, ймовірно, працюватимуть над розробкою більш ефективних систем керування тягою та рекуперативного гальмування, щоб зменшити знос шин. Крім того, розвиток легших конструкцій електромобілів, зберігаючи при цьому високу потужність і дальність ходу, також допоможе знизити навантаження на шини і збільшити їх термін служби.