Вихлопні гази під час роботи двигуна повинні бути практично безбарвними. Найчастіше вони складаються із суміші азоту, вуглекислого газу та водяної пари. Однак у деяких випадках видно білий дим. Що це може означати і які системи машини вимагають негайного ремонту повідомив MMR.
Експерти розповіли, що здебільшого білий дим — це нешкідливий конденсат, який накопичується всередині системи. Після тривалої роботи двигуна він зникає самостійно. Однак у деяких випадках він виглядає набагато густішим, ніж та рідина, що випарувалася.
Серед найчастіших причин білого диму із вихлопної труби бензинових двигунів:
- Конденсат: накопичення вологи, що випаровується під час прогріву автомобіля.
- Пошкодження прокладки головки блоку циліндрів (ГБЦ): витік охолоджувальної рідини, що призводить до потрапляння в камеру згоряння.
- Потрапляння антифризу в колектор: проникнення охолоджувальної рідини в мастило, що може бути виявлено за допомогою серветки, що додається до вихлопної труби.
- Несправність термостата: може спричинити білий дим, особливо якщо він зникає після прогріву в холодну погоду.
- Забруднені фільтри та форсунки: можуть також сприяти появі білого диму.
Для дизельних двигунів причинами появи білого диму можуть стати волога в глушнику, незгоріле паливо через недостатнє нагрівання циліндрів або потрапляння антифризу в камеру згоряння, що може призвести до швидкого зносу двигуна.
Діагностика проблеми може включати перевірку кольору та запаху диму, огляд на наявність тріщин та тестування тиску охолоджуючої рідини. Важливо не ігнорувати появу білого диму, оскільки це може вказувати на серйозні проблеми, які потребують негайного втручання фахівця.