Працівниця круїзного лайнера розповіла невигадані історії про пасажирів з корабля, які обслуговуючому персоналу здаються дивакуватими і кумедними. Одна з таких історій написана нижче.
Британська співробітниця круїзного лайнеру Люсі Саутертон працює на корабельному борту багато років поспіль. За роки своєї кар’єри жінка бачила дуже багато історій, пов’язаних із дивною поведінкою пасажирів. Деякі дії тих, хто сів на корабель — здаються не просто дивними, а навіть – обурливими.
Люсі вирішила поділитись із суспільством декількома кумедними історіями з корабельного борту. За словами співробітниці — деякі пасажири категорично відмовляються від того, щоб ходити на кораблі у взутті. Протягом усього часу перебування на борту вони пересуваються по борту лайнера босоніж.
Люсі Саутертон каже, що члени екіпажу зазвичай просто сміються з отаких ось пасажирів, які на кораблі почувають себе – наче вдома. Гості на кораблі ходять без взуття до магазину, що знаходиться на борту. В такому ж вигляді вони переміщуються по палубі, заходять до ресторану і в театр. Формально увесь корабель для них — це одне велике приміщення. Але на думку працівниці — такі епізоди з морського життя виглядають огидно.
Люсі також надала пораду всім, хто планує відправлятись в подорож на круїзному лайнері. Жінка заповіла усім пасажирам – бути ввічливими з персоналом. Адже жоден пасажир не може знати, з якою проблемою він зіштовхнеться в наступну мить і хто із співробітників лайнеру прийде йому на допомогу. Можливо, це буде навіть прибиральниця. І, звісно — ввічливість завжди буде доречна.
Люсі розповіла, що іноді пасажири бувають доволі грубими із членами екіпажу, а потім їм приходиться все одно звертатись до співробітників за допомогою.
Працівниця корабля наголосила на тому, що дружні стосунки з персоналом — запорука підвищення класу обслуговування. До того ж, у ввічливих пасажирів — більше шансів отримати від компанії-пасажироперевізника приємні бонуси.