U-News » Здоров'я » Підвищений холестерин: як досить швидко домогтися його зниження
Всі новини

Підвищений холестерин: як досить швидко домогтися його зниження

З підвищеним холестерином-провокатором атеросклерозу, інсультів і серцевих нападів – можна успішно боротися, правильно вибираючи їжу. Одним з простих способів домогтися його зниження є вживання грейпфрута, повідомили представники Британського фонду серця (BHF).

“Високий рівень холестерину може бути оборотним, якщо ви вдаєтеся до правильного раціону. Знизити його концентрацію в крові можуть допомогти фрукти, що володіють з численними корисними для здоров’я властивостями, – грейпфрути”, – розповіли фахівці

Британські медики посилаються на дослідження, опубліковане Журналом сільськогосподарської харчової хімії (Journal of Agricultural Food Chemistry). Його учасниками стали добровольці з високим рівнем холестерину, які перенесли коронарне шунтування, принаймні, за рік до експерименту. Проведені випробування продемонстрували: вживання грейпфрутів може бути простим способом домогтися зниження рівня «поганого» холестерину ЛПНЩ (ліпопротеїнів низької щільності), що руйнує судинні тканини і сприяє розвитку небезпечних судинних патологій.

“Вживання всього одного червоного грейпфрута в день протягом місяця може допомогти знизити рівень холестерину ЛПНЩ на цілих 20 відсотків», – констатують медики.

Кардіопротекторний ефект цитруса вчені пояснюють наявністю сполук лимоноїдів і лікопену, що володіють протизапальною властивістю. До того ж він містить пектин-тип клітковини (розчинної), теж сприяє зниженню ЛПНЩ.

Однак вчені попереджають, що грейпфрут може посилювати дію деяких серцевих препаратів, таких як статини і блокатори кальцієвих каналів. Тому, перш ніж почати їсти грейпфрути або пити сік, людям, які приймають дані ліки, необхідно порадитися з лікарем.

Також лікарі звертають увагу курців на те, що їх звичка сприяє підвищенню рівня холестерину, оскільки смоли, одержувані з тютюновим димом, полегшують прилипання холестеринових бляшок до стінок артерій. Щоб допомогти судинам, вони закликають відмовитися від сигарет. Інша важлива порада – скоротити споживання насичених жирів і вживати щодня кілька порцій фруктів і овочів.

Фахівці нагадують, що рівень холестерину в крові вимірюється за допомогою простого аналізу крові.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 520
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 338
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 233
Побачили померлих уві сні: психологи розкрили, що це означає насправді
11 791
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 565
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 530
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 508
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 435
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 179
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 361
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 157
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
9 983
Медики назвали популярні продукти, які небезпечні для серця
9 652
Стало відомо, на яких умовах Європа готова замирити Україну з Росією
0
Камалія опинилася у кареті "швидкої" й назвала причини погіршення здоров’я
0
Саме вони найчастіше знаходять справжнє кохання: рейтинг знаків Зодіаку
0
"Лицемірка": Єфросиніна оригінально прокоментувала зустріч з Поляковою після скандалу
0
Жінка вийшла заміж за незнайомця заради розваги: через 27 років вона розповіла про наслідки
0
Покійний чоловік “залишив” родині майже 60 млн гривень: неймовірна історія виграшу в лотерею
0
Названо ознаки, які можуть вказувати на наближення удачі: на що радять звернути увагу
0
Могилевська випадково засвітила чоловіка на відео та показала сюрприз для нього
0
Зірка "МастерШефа" Мартиновська різко відреагувала на критику її нової зовнішності: фото до та після
0
Довге бадилля у картоплі: добре це чи погано і навіщо раніше його притоптували
0
Як безпечно та ефективно позбутися плісняви на стінах і стелі в квартирі
0
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
0
Мережа палає: Лесю Нікітюк неочікувано атакували в коментарях, але відповідь зірки була нищівною
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...