U-News » Здоров'я » Американські лікарі назвали найбільш шкідливі для мозку продукти
Всі новини

Американські лікарі назвали найбільш шкідливі для мозку продукти

Один з важливих способів підтримати здоров’я мозку – правильне харчування. “Їжа подібна до фармацевтичної сполуки, яка впливає на мозок”, – пояснює Фернандо Гомес-Пінілья, доктор філософії, професор інтегративної біології та фізіології Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі.

Американські фахівці останні роки рекомендують різні варіації середземноморської дієти для того, щоб поліпшити здоров’я нервової системи. При цьому від деяких продуктів вони рекомендують повністю або частково відмовитися.

Продукти, обсмажені в частково гідрогенізованому маслі, такі як картопля фрі, курячі нагетси, риба в клярі, палички моцарели, вонтони і цибульні кільця, містять дуже багато трансжирних кислот. Ці речовини підвищують рівень “поганого” холестерину в крові.

“Трансжири найбільш сильно пов’язані з погіршенням пам’яті у чоловіків в періоди їх високої продуктивності”, – розповіла Беатріс Голомб, доктор медичних наук, професор Медичної школи Сан-Дієго Каліфорнійського університету. Це підтверджується даними спостережень японських і американських лікарів, що пов’язують підвищений ризик деменції з високим рівнем споживання трансжирів.

Багато дієтологів вказують на користь для роботи мозку речовин, що містяться в темному шоколаді. Нові дослідження показують, що какао-дерева в Перу можуть накопичувати в своїх плодах велику кількість кадмію, який потім може потрапити в готовий продукт. “Існує межа того, скільки кадмію ви повинні отримувати”, – пояснив доктор медицини Тодд Куперман. Щоб отримати користь від шоколаду і уникнути можливих ризиків, він рекомендує з’їдати не більше однієї порції в день.

“Численні дослідження виявили кореляцію між дієтою з високим вмістом рафінованого цукру і порушенням функції мозку, і навіть погіршенням симптомів розладів настрою, таких як депресія», – зазначає доктор Єва Селхуб, клінічний співробітник Інституту Бенсона Генрі. Дуже багато рафінованого цукру міститься в солодких газованих напоях.

Напої з штучними замісниками цукру також вважаються американськими лікарями небезпечними для здоров’я мозку. Дослідники встановили, що щоденне вживання більше 24 унцій (680 г – редакція) таких напоїв підвищує ризик інсульту у жінок на 23%.

Значні порушення роботи мозку, нагадують американські лікарі, може викликати вживання алкоголю. Дослідження показали, що тривала алкогольна залежність може фізично зменшити обсяг головного мозку.

Дослідження за допомогою магнітно-резонансної томографії показали, що у хронічних алкоголіків навіть після п’яти днів без спиртного була знижена швидкість обробки інформації в частках мозку, що відповідають за увагу, навчання, вирішення проблем і імпульсивність.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 721
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 450
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 368
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 118
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 662
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 634
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 566
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 519
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 257
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 244
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 441
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 288
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 118
Іво Бобул здивував різким схудненням: як зараз виглядає 72-річний артист
0
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
0
Ринок чи магазин: лікар назвав плюси та мінуси кожного місця продажу полуниці
0
Епоха «куль для боулінгу» минула: чому жінки масово позбуваються великих імплантів заради «грудей балерини»
0
Названо супер-насіння, яке омолоджує шкіру, чистить судини та заспокоює нерви
0
Власників собак можуть оштрафувати на пляжі: за що доведеться платити
0
Астрологиня назвала знаки зодіаку, які люблять вирощувати квіти
0
Українець розкрив правду про зарплати у Швеції: яку суму потрібно мати для комфортного життя
0
Українського актора впізнали за кермом таксі та злили в мережу
0
Ні слова про любов: Шерон Стоун розповіла про складні стосунки з мамою
0
Секрети гігантської цибулі: чим підживити грядки для рекордного врожаю
0
Аліна Гросу вперше показала обличчя сина: на кого схожий Марк-Габріель
0
64-річна зірка "Району Мелроуз" Локлір публічно зізналася у коханні новому бойфренду
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...