U-News » Здоров'я » Названо поєднання продуктів, які шкодять здоров’ю
Всі новини

Названо поєднання продуктів, які шкодять здоров’ю

Німецькі фахівці назвали поєднання продуктів, які шкодять здоров’ю – в їх числі білий хліб з джемом, чорний чай з молоком, бургер з пивом та інші.

Свіжий тост з джемом під чашку ароматної кави вранці і ситний бургер з холодним пивом після роботи ввечері – звучить дуже смачно, чи не так? Але те, що здається таким апетитним, може серйозно нашкодити здоров’ю, про це медики нагадали в інтерв’ю журналу Freundin (Німеччина). Вони назвали поєднання продуктів, здатні чинити негативний вплив на організм, і порадили уникати їх в щоденному раціоні.

Салат і нежирна заправка. Комбінація звучить як “мало калорій”, але це все одно шкідливо, оскільки перешкоджає повноцінному засвоєнню вітамінів. Багато рослинні продукти вимагають супроводу у вигляді жиру, щоб організм міг засвоювати і використовувати містяться в них вітаміни.

Білий хліб і джем. Це поєднання продуктів постачає організм занадто великою кількістю простих вуглеводів, що містяться і в хлібі, і в джемі, що може викликати різкий стрибок рівня цукру в крові, а потім знову його падіння. Наслідками стануть сильна тяга до їжі і втома.

Бургер і пиво. У такій комбінації спочатку організм розщеплює алкоголь, а потім жир, який потрапляє в відкладення на животі і стегнах. Якщо і є бургер, то запивати краще просто водою.

Сочевиця і червоне вино. Поєднання келиха червоного вина зі стравами з сочевиці або соєвих бобів шкодить здоров’ю тим, що значно уповільнює засвоєння заліза (позначається вплив винних компонентів, рослинних танінів). Для хорошого засвоєння заліза потрібно вживати продукти, багаті вітаміном С.

Алкоголь і кофеїн. Багато хто вважає, що кава або інший напій з кофеїном допомагає протверезіти після сп’яніння. Помилка! Згідно з дослідженням Університету Темпл у Філадельфії, кофеїн послаблює седативні властивості алкоголю, але погіршує роботу мозку.

Чорний чай і молоко. Протизапальну дію чорного чаю зводиться знищується молоком-молочні білки пов’язують антиоксиданти, що містяться в чаї, і перешкоджають їх засвоєнню організмом. У свою чергу, кофеїн в чаї перешкоджає засвоєнню кальцію з молока.

Помідори і огірки. Два інгредієнти часто зустрічаються разом в салатах, але краще вибирати тільки один з них. Результати досліджень показали, що поєднання двох видів овочів може порушити біохімічні реакції в організмі. Це може означати, що овочі не перетравляться належним чином.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 607
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 390
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 277
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
13 837
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 606
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 558
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 540
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 468
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 208
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 390
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 219
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 027
Медики назвали популярні продукти, які небезпечні для серця
9 660
Аліна Гросу вперше показала обличчя сина: на кого схожий Марк-Габріель
0
64-річна зірка "Району Мелроуз" Локлір публічно зізналася у коханні новому бойфренду
0
Де категорично не можна садити фруктові дерева: 5 місць, які занапастять ваш сад
0
Стало відомо, на яких умовах Європа готова замирити Україну з Росією
0
Камалія опинилася у кареті "швидкої" й назвала причини погіршення здоров’я
0
Саме вони найчастіше знаходять справжнє кохання: рейтинг знаків Зодіаку
0
"Лицемірка": Єфросиніна оригінально прокоментувала зустріч з Поляковою після скандалу
0
Жінка вийшла заміж за незнайомця заради розваги: через 27 років вона розповіла про наслідки
0
"Це помилка": соліст відомого гурту відповів, чому шкодує про участь в "Х-Факторі"
0
Покійний чоловік “залишив” родині майже 60 млн гривень: неймовірна історія виграшу в лотерею
0
Названо ознаки, які можуть вказувати на наближення удачі: на що радять звернути увагу
0
Могилевська випадково засвітила чоловіка на відео та показала сюрприз для нього
0
Зірка "МастерШефа" Мартиновська різко відреагувала на критику її нової зовнішності: фото до та після
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...