Американка зі штату Вашингтон, яка відмовилася платити 20% чайових за бутерброд, аплодували всі клієнти закладу. На її думку, подібна практика у сфері обслуговування “вийшла з-під контролю”. Детальніше про цю історію розповідається на одному з тематичних форумів в Reddit.
За словами авторки допису, все було добре до тих пір, поки їй не довелося оплачувати замовлення.
“Вони автоматично додали 20% чайових, що склало $8,51 від загальної суми. Я була обурена й змусила прибрати цей пункт з чека, бо не даю чайових там, де змушена стояти, аби замовити собі їжу, отримати напій та потім прибрати за собою”, — обурилась вона.
Діана Готтсман, експерт з етикету та засновниця школи дипломатичного протоколу в Техасі (США), підтримала рішення клієнтки закладу й визнала, що втома від чайових цілком реальна.
“Чайові на стійці самообслуговування, де ви замовляєте чашку кави, бублика або сендвіч, є абсолютно дискреційними. У цьому випадку жінка не зобов’язана лишати додаткові гроші за рутинну послугу, тож прохання скоригувати рахунок — це її право”, — зазначила Готтсман.
Користувачі Reddit у коментарях переважно погодились з таким рішенням.
“Чайові вийшли з-під контролю у наш час”,
“Те, що чайові додаються без нашого дозволу, абсолютно незаконно”;
“Ні, друзі, це так не працює. Чайові потрібно заробляти”;
“Просто хтось хоче зекономити на заробітній платі своїх працівників”.