Останніми роками варіатори все частіше встановлюються нові авто. Однак цей вид трансмісії досить чутливий до умов експлуатації та легко перегрівається.
Власник сервісного центру в інтерв’ю порталу ampercar.com розкрив, як продовжити ресурс будь-якого варіатора.
Проблема з варіатором полягає в тому, що його робоча рідина легко перегрівається при підвищеному навантаженні. При досягненні температури 80 градусів починаються перші проблеми, а на 115 градусах відбувається поступова втрата ефективності трансмісійної рідини. Це може призвести до зносу поверхонь, що труться, і навіть утворенню металевої стружки. У таких випадках варіатор переходить в аварійний режим, про що повідомляє індикатор перегріву на панелі приладів.
Варіатор легко можна перегріти, довго рухаючись на високих обертах. У місті теж не без підводного каміння: часті пробуксовки при старті, високі оберти двигуна при обгоні та випадкові “стрибки” на бордюри – все це накладає свій відбиток на стан варіатора.
Багато автовиробників знижують витрати, ігноруючи необхідність встановлення додаткового радіатора охолодження, обмежуючись лише теплообмінником на корпусі агрегату. Тому, щоб уникнути дорогих ремонтів чи повної заміни варіатора, досвідчені автолюбителі ставлять додаткові радіатори охолодження та стежать за температурою рідини варіатора.
Такий радіатор виявляється особливо корисним, якщо основний теплообмінник згодом засмічується брудом, що часто буває в умовах брудних доріг або нестачі регулярного догляду водія. У результаті, встановлення додаткового радіатора охолодження стає не тільки запобіжним заходом, але і запорукою довгострокової надійності та безпеки роботи варіатора автомобіля.