Багато автовласників вважають, що для продовження терміну служби двигуна потрібно дотримуватися певних правил, які складалися роками.
Проте, в сучасних умовах деякі з цих принципів втратили свою актуальність. Автомеханік вирішив розвіяти найпоширеніші міфи на цю тему та пояснив, чому не варто сліпо вірити в ці переконання.
Наприклад, багато хто вважає, що атмосферні двигуни більш надійні, ніж турбовані. Здається логічним, що простіші агрегати повинні служити довше. Однак, через тенденцію до масової економії, навіть прості двигуни часто мають ресурс, обмежений лише гарантійним періодом. Наприклад, двигун G4KD від Hyundai об’ємом 2,0 літра з потужністю 150 кінських сил починає споживати більше масла вже після 50 тисяч кілометрів пробігу. Подібні проблеми спостерігаються і у сучасних двигунів від Nissan та навіть Toyota, які стають помітними після 100 тисяч кілометрів пробігу.
Інше поширене переконання полягає в тому, що ланцюговий привід ГРМ надійніший і довговічніший, ніж ремінний. Але з огляду на сучасні реалії, це вже не завжди так. Ще один міф стосується вибору палива — водії часто надають перевагу бензину з високим октановим числом, вважаючи його більш ефективним. Проте, при теплій температурі присадки, які підвищують октанове число, можуть випаровуватися, і автомобіль фактично їздить на паливі з нижчим октановим числом.
Також більше не актуально вважати, що знос двигуна залежить лише від пробігу. Регулярні простої в пробках створюють значно більше навантаження на двигун, ніж рух по шосе. Крім того, використання дорогої оливи не обов’язково гарантує збільшення ресурсу двигуна. Багато недорогих олив мають ефективність, порівняну з дорогими варіантами, хоча й не мають такої відомої марки.