Фінансовий Комітет ВР затвердив остаточний варіант законопроєкту про збільшення податків, зміни не торгнулися авансових платежів для АЗС, чого очікувати українцям.
29 серпня Фінансовий комітет рекомендував Верховній Раді прийняти за основу доопрацьований законопроєкт N11416-д про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану. Пункт стосовно авансових внесків АЗС залишився незмінним. Як це вплине на ринок пального і скільки тепер за пальне будуть платити українці, пояснив Інформатору директор консалтингової компанії А-95 Сергій Куюн.
Сергій Куюн зазначив, що на ринок пального нововведення щодо авансових внесків АЗС, вплине позитивно. Це буде сприяти адекватній конкуренції, вважає він.
Треба розуміти, що на відміну від решти пунктів в цьому законопроєкті, цей – не підвищує податок. Він фактично посилює дисципліну сплати податку на прибуток. З усіх мереж АЗС його на сьогодні повністю платить одна мережа – ОККО. Частина мереж, як кажуть, «на своє усмотрєніє». А от більшість мереж, якщо подивитися їх звітність, то вони у нас взагалі безприбуткові. Офіційно. Але ж ми розуміємо, що якщо у когось є прибуток, він платить податок і працює в одній сфері, то так не буває. Розміром податок може відрізнятися, але щоб в десятки разів або взагалі у когось є, а у когось немає – такого не може бути. Тобто, це каже про те, що цей податок легко оптимізувати і фактично цей механізм запроваджує обов’язкову сплату податку на прибуток. Відповідно, на мій погляд, це дуже буде сприяти адекватній конкуренції. Щоб всі були в рівних умовах. Ці гроші абсолютно не зайві для державного бюджету, - зауважив Куюн.
Щодо цін на пальне, то експерт запевнив, що українці взагалі не відчують їх збільшення.
Що стосується українців, то вони взагалі не відчують якогось підняття цін, або ще чогось. Тобто, все залишиться так як є. Єдине, що тепер ті гроші, які клалися в кишеню будуть перераховуватися в бюджет, - сказав Інформатору Куюн.