Будь-який автолюбитель регулярно відвідує АЗС для заповнення запасів палива своєї машини. При цьому, незважаючи на повсякденність процесу, тут, як і раніше, допускаються деякі помилки. Вони можуть призводити до втрат у грошах, а також передчасного виходу з ладу механізмів авто. Про які помилки йдеться, розповів автослюсар.
Отже, насамперед хотілося б поговорити про вибір палива та його кількість. Заправляти автомобіль потрібно тим пальним, яке рекомендується виробником. Це дозволить продовжити термін служби ДВЗ. Крім того, рекомендується заливати саме конкретний обсяг пального, а не заправлятися на заокруглену грошову суму. Це дозволить заощадити чимало коштів на дистанції з огляду на те, що часом колонка некоректно округляє обсяг палива в меншу сторону.
Не можна не згадати про своєчасне зняття заправного пістолета з горловини люка. Досить часто автомобілісти про це забувають, їдучи з ним у баку, вириваючи його зі шланга. Це спричиняє не лише грошові витрати на відшкодування збитків АЗС, а й механічні пошкодження кузова автомобіля, що також неминуче спричинить фінансові втрати. Окремо хотілося б поговорити про те, як правильно витягнути пістолет, щоб залишки пального не потрапляли на корпус.
Він витягується з підйомом ствола нагору. Крім того, перед тим як витягувати пістолет, потрібно кілька секунд почекати, щоб стекли останні краплі пального. Окремо в даному випадку хотілося б поговорити про заправку автомобіля з працюючим двигуном. На АЗС це є неприпустимим і вважається порушенням. Нехай сучасні автомобілі не захищені повною мірою, ніхто не застрахований від нещасного випадку. Наприклад, із-за статичної напруги на кузові машини може статися займання парів бензину.
Не можна також забувати про пильність при відвідуванні заправної станції. Зловмисники можуть викрасти цінні речі з машини у водіїв, поки ті відволікаються. Для себе варто виробити правило, коли автомобіліст залишає салон, він повинен блокувати центральний замок. Це можна зробити після того, як пістолет уже вставлений у заливну горловину. Як показує практика, це може вберегти від зайвих проблем та фінансових втрат.
Окремо хотілося б поговорити про дотримання напрямку руху, встановленого на станції заправки. На будь-якій АЗС передбачено в’їзд та виїзд, щоб не створювати перешкод іншим водіям. Ця вимога продиктована встановленням відповідних знаків та нанесенням ліній розмітки, що вказують напрямок руху. Автомобіліста навряд чи притягнуть до відповідальності за таке порушення. Але в той же час, рухаючись проти інших автомобілів, можна створити тим самим затор та перешкоди іншим водіям.