Канадська автомобільна асоціація (CAA) провела масштабний тест електромобілів у зимових умовах, щоб перевірити, наскільки реальним є заявлений виробниками запас ходу при низьких температурах.
Результати виявилися невтішними – жоден із 14 протестованих електрокарів не зміг показати паспортні показники, проте деякі моделі впоралися із завданням краще за інших, пише uamotors.
Тестові поїздки відбувалися при температурах від -7°C до -15°C. Автомобілі експлуатувалися до повного розрядження батареї, після чого їх підключали до швидкісного зарядного пристрою 350 кВт, щоб виміряти час, необхідний для повного відновлення заряду.
Результати показали, що холод впливає на запас ходу по-різному, скорочуючи його від 14% до 39%, залежно від моделі.
Які електромобілі найкраще витримали мороз?
Найменші втрати продемонстрували:
- Chevrolet Silverado EV – -14%
- Polestar 2 – -14%
Дещо гірші, але ще пристойні результати:
- Kia EV9 – -20%
- Honda Prologue – -24%
- Volkswagen ID.4 – -28%
- Kia Niro EV – -30%
- Ford Mustang Mach-E – -31%
- Chevrolet Equinox EV – -34%
Хто став аутсайдером?
Найбільше постраждали від холоду:
- Volvo XC40 Recharge – -39%
- Toyota BZ4x – -37%
- Hyundai Ioniq 5 – -36%