U-News » Здоров'я » Доступний фрукт названий хорошим засобом для зниження високого тиску
Всі новини

Доступний фрукт названий хорошим засобом для зниження високого тиску

Дослідження показали, що вживання лимонів може бути дуже хорошим способом домогтися зниження високого тиску і уникнути його небезпечних наслідків у вигляді серцевих захворювань.

Високий артеріальний тиск може тривалий час залишатися потайним, не викликаючи яскравих симптомів, що звертають на себе стурбовану увагу. При цьому воно може пошкоджувати стінки артерії, які через постійне навантаження стають жорсткішими і втрачають здатність розширюватися, щоб вміщати більше крові. Такий стан підвищує ймовірність патологій життєво важливих органів, включаючи серце і мозок, кровотік до яких скорочується. Це загрожує виникненням серцевого нападу або інсульту.

“Вжиття заходів щодо зниження артеріального тиску, запобігає ризику цих незворотних порушень. На щастя, знизити його можливо за рахунок простих змін-наприклад, в раціоні. Одним з кращих природних засобів, що нормалізують тиск, є доступні фрукти-лимони”, – розповіли фахівці NHS, національної служби охорони здоров’я Великобританії, передає Express Health.

Експерти посилаються на результати дослідження, що проводилося в Японії за участю жінок (опубліковані в Journal of Nutrition and Metabolism). Згідно з цими даними, учасниці, які вживали лимони щодня, мали більш низький кров’яний тиск, ніж ті, хто не робив цього.

За словами британських медиків, лимони поєднують в собі такі речовини, як флавоноїди, вітамін С і пектин – завдяки їх комплексній дії поліпшується стан судинної системи, зменшується ймовірність розвитку серцевих захворювань. Це підтвердили результати огляду 14 досліджень, що увібрали дані 344 488 осіб.

Крім того, в дослідженні, проведеному на мишах з ожирінням, було встановлено, що масляниста субстанція цитрусових фруктів D-лімонен сприяє балансу холестерину в крові: при цьому знижується рівень «поганого» ЛПНЩ холестерину і підвищується концентрація «хорошого», ЛПВЩ.

Фахівці рекомендують вживати лимони для оздоровлення серцево-судинної системи, захисту від гіпертонії і атеросклерозу. Одночасно з цим вони підкреслюють важливість строго помірного споживання солі і насичених жирів, підтримки помірної фізичної активності на рівні мінімум 150 хвилин в тиждень.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 637
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 412
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 292
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
15 916
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 619
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 575
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 551
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 479
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 224
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
10 692
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 402
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 239
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 058
Власників собак можуть оштрафувати на пляжі: за що доведеться платити
0
Астрологиня назвала знаки зодіаку, які люблять вирощувати квіти
0
Українського актора впізнали за кермом таксі та злили в мережу
0
Ні слова про любов: Шерон Стоун розповіла про складні стосунки з мамою
0
Аліна Гросу вперше показала обличчя сина: на кого схожий Марк-Габріель
0
64-річна зірка "Району Мелроуз" Локлір публічно зізналася у коханні новому бойфренду
0
Де категорично не можна садити фруктові дерева: 5 місць, які занапастять ваш сад
0
Як боротися з колорадськими жуками без хімії: дієві народні методи
0
Стало відомо, на яких умовах Європа готова замирити Україну з Росією
0
Камалія опинилася у кареті "швидкої" й назвала причини погіршення здоров’я
0
Саме вони найчастіше знаходять справжнє кохання: рейтинг знаків Зодіаку
0
"Лицемірка": Єфросиніна оригінально прокоментувала зустріч з Поляковою після скандалу
0
Жінка вийшла заміж за незнайомця заради розваги: через 27 років вона розповіла про наслідки
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...