U-News » Здоров'я » Названий популярний напій, який продовжує життя і захищає серце
Всі новини

Названий популярний напій, який продовжує життя і захищає серце

Цей “коричневий напій” обігнав за популярністю чай. Багато хто любить пити його вранці, оскільки він дає організму заряд бадьорості. Більш того, вчені з’ясували, що регулярне вживання цього напою уповільнює процес старіння і позитивно позначається на здоров’ї серця. Але необхідно дотримуватися кількох умов.

Коричневий напій з кофеїном, який роблять з мелених зерен, обігнав за популярністю чай і став для багатьох найулюбленішим. Він дає організму ранковий заряд бадьорості, але в каві є щось більше, ніж може здатися на перший погляд.

Кава в останні роки вийшла на перші позиції і стала улюбленим гарячим напоєм Британії. Майже на кожному розі в кожному місті знайдеться хтось, хто з різним ступенем вміння і таланту приготує вам капучіно, еспресо або макіато. Хоча кава не кожному до смаку, вона тим не менш корисна для організму. Це відомо вже давно, проте ступінь користі викликає гострі суперечки.

Деякі дослідження вказують на те, що кава підвищує ризик захворювання на рак. Інші ж дослідження показують, що кава цей ризик знижує.

Іноді виникає враження, що ти потрапив у вир інформації, тому що одна сторона заявляє, що у любителів кави менше шансів отримати інсульт, а інша каже, що у них більше шансів захворіти на рак.

Нам потрібне таке дослідження, яке покаже, чи допомагає кава людині прожити довше, незважаючи на всі свої ризики і переваги.

І тут на сцену виходять два вузи: Лондонський університет королеви Марії і Університет Земмельвайса.

Вони провели дослідження людей, чиї дані зберігаються в британському біобанку, і виявили, що у тих, хто випиває до трьох чашок меленої кави в день, шанси померти знижуються на 12%.

У цих же людей на 17% нижча ймовірність смерті від серцево-судинних захворювань і на 21% — від інсульту.

В ході дослідження вчені з’ясували, що декофеїнізована кава теж корисна для здоров’я. У людей, які п’ють каву без кофеїну, ризик смерті нижче в порівнянні з тими, хто взагалі не п’є каву.

Як з’ясували вчені, користь кави не тільки в кофеїні, але і в антиоксидантах, а також в інших складових.

Різниця в показниках користі цього напою для здоров’я пояснюється різними способами його приготування в залежності від його типу.

Але кава корисна в певних межах, які визначаються її кількістю. У людей, які випивають більше трьох чашок за день, позитивний ефект знижується. Якщо пити більше трьох чашок щодня, ризик смерті у вас збільшиться в порівнянні з тими людьми, які взагалі не вживають каву.

Доктор Пал Маурович-Хорват (Pal Maurovich-Horvat) розповів, що він з колегами за допомогою МРТ проаналізував “наслідки регулярного вживання кави для структури і функціонування серця”. Він зазначив: “Ми виявили, що, якщо регулярно і помірно пити каву… це уповільнює зміни міокарда та процес старіння”.

Його робота була опублікована в “Журналі профілактичної кардіології”. Вона підтверджує доводи про те, що кава приносить користь, хоча це багато в чому залежить від частоти і способу його споживання.

Але все зводиться до переваг, та й користь обчислюється не прожитими роками, а відсотками в проведеному дослідженні. І хоча чай сьогодні на другому місці, він все одно приносить організму певну користь. У ньому велика кількість антиоксидантів, які, серед іншого, знижують ризик серцево-судинних захворювань.

В цілому чай корисний для серця і допомагає знизити ризик інфаркту та інсульту.

Проте сьогодні, коли зима на останньому подиху, а люди чекають не дочекаються приходу весни, кава, за даними опитувань, знаходиться на першій позиції.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 696
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 439
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 330
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 072
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 642
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 606
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 560
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 504
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 244
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 214
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 426
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 276
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 101
Іво Бобул здивував різким схудненням: як зараз виглядає 72-річний артист
0
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
0
Власників собак можуть оштрафувати на пляжі: за що доведеться платити
0
Астрологиня назвала знаки зодіаку, які люблять вирощувати квіти
0
Українець розкрив правду про зарплати у Швеції: яку суму потрібно мати для комфортного життя
0
Українського актора впізнали за кермом таксі та злили в мережу
0
Ні слова про любов: Шерон Стоун розповіла про складні стосунки з мамою
0
Аліна Гросу вперше показала обличчя сина: на кого схожий Марк-Габріель
0
64-річна зірка "Району Мелроуз" Локлір публічно зізналася у коханні новому бойфренду
0
Де категорично не можна садити фруктові дерева: 5 місць, які занапастять ваш сад
0
Як і чим підживлювати баклажани влітку: поради для гарного врожаю
0
Не оцет і не лимон: чим обприскати рослини, щоб їх не їли слимаки
0
Як боротися з колорадськими жуками без хімії: дієві народні методи
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...