U-News » Здоров'я » Визначено небезпечну для людини мінімальну кількість алкоголю
Всі новини

Визначено небезпечну для людини мінімальну кількість алкоголю

Дослідженням вчених Кембриджського університету (Великобританія) було визначено ту мінімальну кількість алкоголю, яка вже може вважатися небезпечним для здоров’я і життя людини – більше трьох келихів вина в тиждень.

Журнал The Lancet, який розповів про цю роботу британських фахівців, пише, що на сьогоднішній день їх проект є найбільшим дослідженням про шкоду алкоголю на здоров’я людини. Команда науковців, очолювана доктором Анджелою Вуд, проаналізувала рівень споживання алкоголю у співвідношенні зі здоров’ям у понад 600 тисяч осіб з 19 держав.

Примітно, що мова йде про червоне вино, яке часто називається корисним через вміст антиоксидантної речовини ресвератролу, що потрапляє в нього з винограду. За словами вчених, цей поліфенол дійсно здатний уповільнювати клітинне руйнування, перешкоджати хворобам серця. Але, випиваючи вино, людина отримує його в дуже малій кількості – етанол, що міститься в алкогольному напої, переважує користь даного компонента.

Вчені нагадують, що продукти розпаду алкоголю, включаючи вино, є токсичними для організму речовинами, здатними викликати запалення оболонки кровоносних судин, що загрожує хворобами, які вкорочують людині життя. Дослідники закликали скептично сприймати твердження про користь алкогольних напоїв-наслідки їх розпивання набагато більш руйнівні для організму.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 517
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 338
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 232
Побачили померлих уві сні: психологи розкрили, що це означає насправді
11 790
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 565
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 530
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 508
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 435
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 179
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 361
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 156
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
9 983
Медики назвали популярні продукти, які небезпечні для серця
9 652
Стало відомо, на яких умовах Європа готова замирити Україну з Росією
0
Камалія опинилася у кареті "швидкої" й назвала причини погіршення здоров’я
0
Саме вони найчастіше знаходять справжнє кохання: рейтинг знаків Зодіаку
0
"Лицемірка": Єфросиніна оригінально прокоментувала зустріч з Поляковою після скандалу
0
Жінка вийшла заміж за незнайомця заради розваги: через 27 років вона розповіла про наслідки
0
Покійний чоловік “залишив” родині майже 60 млн гривень: неймовірна історія виграшу в лотерею
0
Названо ознаки, які можуть вказувати на наближення удачі: на що радять звернути увагу
0
Могилевська випадково засвітила чоловіка на відео та показала сюрприз для нього
0
Зірка "МастерШефа" Мартиновська різко відреагувала на критику її нової зовнішності: фото до та після
0
Довге бадилля у картоплі: добре це чи погано і навіщо раніше його притоптували
0
Як безпечно та ефективно позбутися плісняви на стінах і стелі в квартирі
0
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
0
Мережа палає: Лесю Нікітюк неочікувано атакували в коментарях, але відповідь зірки була нищівною
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...