U-News » Здоров'я » Вчені попередили про продукти, які підвищують ризик серцевої недостатності
Всі новини

Вчені попередили про продукти, які підвищують ризик серцевої недостатності

Вчені Університету Кентуккі в Лексінгтоні довели, що раціон людини дійсно впливає на здоров’я серця. В ході дослідження вони з’ясували, що люди, які їли певні продукти при серцевій недостатності, в два рази частіше потрапляли в лікарню.

Фахівці вивчили дані про випадки погіршення хвороби, а потім провели експеримент, в якому взяли участь 213 пацієнтів із серцевою недостатністю, пише Medical Xpress.

Добровольці повинні були протягом двох тижнів вести щоденники свого харчування, а вчені розподілили зазначені продукти харчування в залежності від того, наскільки та чи інша їжа підсилює запалення.

Пацієнти, чиї дієти мали більш високі показники запального процесу, мали в два рази більше шансів померти або бути госпіталізованими.

“Добре відомо, що дієта відіграє критично важливу роль у розвитку серцевих захворювань та інсульту”, – прокоментував професор медицини Аміт Кера.

Вчені відзначають, що червоне м’ясо, рафінована олія і молочні продукти з високим вмістом жиру, збільшує ризик розвитку серцевої недостатності, в той час як такі продукти, як оливкова олія, цільнозернові, а також фрукти і овочі, – знижують його.

Відзначається, що знаменита середземноморська дієта, якої дотримуються багато зірок, виявилася схожою на дієту, яку лікарі рекомендують при хворобах серця. Вони обидві включають в себе багато овочів, фруктів і цільнозернових продуктів і обмежує страви з високим вмістом насичених жирів.

За словами вчених, ще будуть потрібні додаткові дослідження, щоб підтвердити, чи можна використовувати протизапальні дієти для зниження смертності від серцевої недостатності.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 413
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 650
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 341
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 217
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 453
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 938
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 652
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 308
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 288
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 895
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 393
«Не вміщається в жодну анкету»: чоловік із найдовшим прізвищем в Україні показав свій паспорт
9 989
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
9 046
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Знизьте тиск без ліків: 5 продуктів, які за даними досліджень працюють краще за таблетки
0
NYT: європейці просять Трампа повернути діалог з РФ і вимагають місця за столом переговорів
0
«Я ніколи не була в кращій формі»: 48-річна Ніколь Шерзінгер у неоновому бікіні на Гаваях вразила шанувальників
0
Рідкісне фото на тлі боротьби з деменцією: як Брюс Вілліс виглядає на весіллі доньки в колі родини
0
Відверта зізнання Світлицької: чому її не покликала на весілля Наталка Денисенко
0
Найкраща сіль для консервації: беріть її і банки не порозриває
0
Фінансовий гороскоп на тиждень: на кого зі знаків зодіаку чекає прибуток 17–23 серпня
0
Місячний гороскоп на 17–23 серпня: що рекомендується робити кожного дня тижня
0
Безладу більше немає: метод трьох коробок, який повертає порядок у дім за 30 хвилин
0
«Сигнал від підсвідомості»: чому нам часто сниться падіння з висоти та про що насправді попереджає цей сон
0
Російська вчителька попросила відредагувати фото класу: до справи долучилися українці
0
Найнегативніші знаки зодіаку: можуть зіпсувати навіть найкращий день
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...