U-News » Здоров'я » Кава знижує ризики раннього старіння та серйозних захворювань
Всі новини

Кава знижує ризики раннього старіння та серйозних захворювань

Розумне вживання кави може збільшити тривалість життя. Як з’ясувалося, любителі напою з меншою ймовірністю помирали від інфекцій, травм, нещасних випадків, респіраторних захворювань, діабету, інсульту та серцевих захворювань.

Видання Еxpress проаналізувало низку багаторічних досліджень та публікацій на тему кави. І дійшло висновку, що твердження про небезпеку та шкоду кави більше схожі на міф, а сам напій сприятливо впливає на організм людини.

У статті сказано, що вся справа в антиоксидантах, які щедро наявні у кавових зернах. Вони захищають організм від окислювального стресу, спричиненого пошкодженням вільних радикалів. Вважається, що саме окислення є одним із механізмів старіння та причиною поширених серйозних захворювань, таких як рак та хвороби серця.

“Кава є найбільшим джерелом антиоксидантів у західній дієті, що на диво перевершує фрукти та овочі”, – сказано в статті.

Зокрема, Еxpress посилається на дослідження, опубліковане у Медичному журналі Нової Англії, в якому вивчалося вживання кави та її зв’язок із загальною смертністю та смертністю від конкретних причин. У дослідженні взяли участь 229 119 чоловіків та 173 141 жінка. З’ясувалося, що ті, хто пив найбільше кави, значно рідше вмирали протягом 12–13-річного періоду дослідження.

В іншому дослідженні, опублікованому в Європейському журналі профілактичної кардіології, було додатково вивчено споживання кави та смертність від серцево-судинних захворювань. У його межах протягом 20 років спостерігали за жителями Норвегії віком від 20 до 79 років – всього 508 747 чоловіків та жінок. Дослідження показало, що фільтрована кава набагато корисніша для здоров’я, ніж нефільтрована. Найбільш оптимальною кількістю чашок у межах дослідження було названо споживання чотирьох-п’яти чашок кави на день.

“За такої кількості кави у чоловіків і жінок ризик ранньої смерті знизився на 12 і 16 відсотків відповідно”, – сказано в цьому дослідженні.

Експерти зазначили, що навіть помірне споживання кави, лише однієї чашки на день, було пов’язане зі зниженням ризику ранньої смерті на 5-6%.

“Уся справа в поліфенолах, які захищають рослини від пошкоджень, спричинених ультрафіолетовим випромінюванням сонця, а також вільними радикалами, які є молекулами, що утворюються внаслідок розщеплення кисню в рослині. Ці ж поліфеноли захищають організм від запалень”, – констатували вчені.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 683
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 037
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 128
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 825
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 348
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 616
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 192
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 597
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 367
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 958
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 936
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 873
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 377
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
«Виведіть його зі сцени!»: у мережі розкрили подробиці скандальних виходів Дана Балана на приватних вечірках
0
У Росії палає через українські хіти: як відома співачка відреагувала на чергові закиди Кремля
0
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Куди зникають гроші: 10 неочевидних витрат, які ви допускаєте щодня і самі цього не помічаєте
0
Наснилось, що померла людина: що кажуть сонники та чому не варто лякатись
0
Анатолій Анатоліч розповів про стосунки з Владом Ямою й чи гостює у нього в США
0
Сигнали, які ми ігноруємо: як наприкінці літа зрозуміти, що організму критично бракує магнію
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні важливо аналізувати інформацію, що надходить
0
Онук Софії Ротару здивував змінами у зовнішності: який вигляд має Анатолій Євдокименко, що втік за кордон
0
«Сардинмаксинг» захопив соцмережі: чому всі раптово почали їсти цю рибу
0
«Оля сказала правду»: Потап заступився за Полякову та назвав її «сталевими яйцями»
0
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...