Час — головна цінність сучасності. Саме тому варто делегувати частину щоденної роботи автоматизованим системам. На допомогу бізнесу приходить системний інтегратор — компанія, яка впроваджує комплексні рішення, спрямовані на автоматизацію бізнес-процесів. Однією з найбільш затребуваних сфер є організація продажів. Підтримання контакту з клієнтами, ведення бази даних, залучення покупців до постійної співпраці, наявність всіх інструментів контролю допомагає правильно організувати торгівлю та знайти шляхи покращення її показників. CRM є також корисною для великих компаній. Вона допоможе контролювати десятки співробітників, оперативно ставити завдання, створювати робочі групи та ефективно комунікувати.
Функції інтегратора
На ринку програмних продуктів, CRM — це велика кількість готових рішень. Тому інколи власникові самостійно досить складно обрати найкращий з доступних варіантів. Тестування кожної з версій займає багато часу та несе потенційні збитки для організації. Саме тому варто відповідально підійти до вибору компанії-інтегратора, яка допоможе обрати CRM у відповідності до особливостей певного бізнесу:
● проаналізує запити, оцінить специфіку та завдання компанії, які можна автоматизувати. У відповідності до цього буде обрана певна платформа CRM;
● здійснить аудит бізнес-процесів, що дозволить відкинути зайві опції та правильно налаштувати потрібні;
● проведе налаштування програмного забезпечення та тестування за участі співробітників організації;
● допрацює систему відповідно до коментарів користувачів;
● проводить навчання співробітників щодо можливостей системи та особливостей користування нею;
● вдосконалює систему у відповідності до появи нових напрямків та можливостей бізнесу.
Інтегратор CRM є не просто підрядником, що встановить та виконає налаштування програмного забезпечення. Це бізнес-партнер, якість сервісу якого чинить вагомий вплив на ваші результати.
CRM — запорука вашого стабільного розвитку
Побудова та налаштування CRM — це процес співпраці. Не можна лише обрати підрядника для виконання завдань встановлення програмного забезпечення, і очікувати найкращого результату та вирішення всіх бізнес-проблем. Робота над CRM — це спільні зусилля обох команд — бізнесу та інтегратора. Не розуміючи, яким проєкт бачить замовник, і не беручи до уваги особливості діяльності конкретної компанії, неможливо справдити очікування клієнта щодо впровадження автоматизованої системи. Співпраця з інтегратором дозволить делегувати частину важливих функцій — здійснення аудиту та пошук потенційних джерел зростання, побудову ефективної структури взаємодії, впровадження системи під ключ та її адміністрування на постійній основі.