Розгніваний клієнт українського банку пожалівся на зіпсутий похід до супермаркету.
Днями клієнт Monobank зіткнувся з неприємною ситуацією при розрахунку банківською карткою в супермаркеті.
Він пояснив у відгуку на сайті "Мінфін", що для оплати чека в АТБ на 4000 гривень власними коштами йому потрібно було пройти тривалу процедуру підтвердження особи.
"Як з’ясувалося, мені необхідно на касі пройти відеоверифікацію та навіть мати із собою у цей момент закордонний паспорт. Черга може зачекати хвилин 10, а може й довше, адже не завжди є зв’язок у магазинах", – написав клієнт.
Згодом він зателефонував у службу підтримки банку, яка наполягала на лімітах у розмірі 40 тис. грн на місяць. Чоловік переконаний, що ніде в додатку Monobank про це не вказано.
Що відповіли у банку?
У службі підтримки Monobank відреагували на відгук клієнта та зазначили, що при відкритті банківської картки у віддаленому режимі, умови відрізняються від тих, що надаються при відкритті картки у присутності співробітника банку.
Зокрема при "віддаленому" відкритті рахунку, встановлюється загальний ліміт на здійснення видаткових операцій за всіма рахунками в розмірі 40 тис. грн на місяць та 400 тис. грн на рік.
Окрім цього, загальний залишок на всіх рахунках має бути в розмірі до 400 тис. грн. Такі ліміти фінансова установа встановила на час воєнного стану в Україні.
"Якщо лічильник витратних операцій досягає понад 80%, ми відправляємо клієнту push-повідомлення", – зазначив представник банку.
Для зняття обмежень можна провести ідентифікацію через відеодзвінок або звернутися до співробітника у точці видачі.
Monobank повернув популярну послугу
Клієнти Monobank можуть здійснювати перекази в доларах та євро з картки на картку без конвертації в гривню, але така послуга доступна лише близьким родичам. Переказ має здійснюватися у валюті картки, інакше гроші надійдуть на гривневий рахунок отримувача.
Для здійснення валютного переказу потрібно надати документи, що підтверджують ступінь спорідненості, надіславши їх фото службі підтримки. Переказати гроші можуть одне одному:
- дружини, чоловіки та діти;
- сестри, брати та племінники;
- бабусі, дідусі та онуки;
- тітки, дядьки та кузени.
Відправляти гроші в іноземній валюті можна також і у ПриватБанку та Ощадбанку. Однак у них є свої особливості: якщо в ПриватБанку для уточнення деталей потрібно звернутися до служби підтримки, наприклад, написавши в чаті в Приват24, то в Ощадбанку вам доведеться йти до відділення.
Такі дії банків зумовлені забороною на прямі валютні перекази в Україні для фізосіб. Перекази для близьких родичів є винятком, відповідно до постанови НБУ від 2 січня 2019 року. Відтак, усі інші фізичні особи мають право перераховувати гроші лише у гривнях.