Випадкове фото в інтернеті змусило на секунду затримати скролінг: ба, так це “Дніпро”! Але ж якійсь дивний… Журналісти спробували розібратися - і отримали несподіваний результат.
На перший погляд, з жодним серійним “Дніпром” цей байк напряму не асоціюється, але ж характерні риси КМЗ читаються. Невже саморобка–кастом? Тим більше, архітектура мотоцикла якась дивна, нетипова. Ендуро – не ендуро, бо колеса малі та щиток низький. Кафе-рейсер – не кафе-рейсер, бо труба задрані та кліренс неміський…
Це фото датовано 2007 роком, на ньому – скремблер КМЗ-8.157-025. Схоже, він існував в єдиному екземплярі і запускати його в серію вже не збиралися.
Але ж фото (перше у статті) зроблено не по-домашньому, неначе як на замовлення: продуманий фон, правильне світло в кадрі… Так аматори свої дітища не знімають.
Невже виріб власне мотозаводу, дослідний зразок? Тоді можна пояснити і “чужий”, іжевський бак, і неідеальний чохол сидіння, і незграбне переплетіння вихлопних труб. Підказку знайшли на репортажному знімку мотоподії початку 2000-х. Як три богатирі на ньому стоять три опозитника, два з яких тюнінговані “Соло” та “колясич”, а третій - саме цей загадковий КМЗ.
Невже виріб власне мотозаводу, дослідний зразок? Тоді можна пояснити і “чужий”, іжевський бак, і неідеальний чохол сидіння, і незграбне переплетіння вихлопних труб. Підказку знайшли на репортажному знімку мотоподії початку 2000-х. Як три богатирі на ньому стоять три опозитника, два з яких тюнінговані “Соло” та “колясич”, а третій - саме цей загадковий КМЗ.