U-News » Здоров'я » Названа ягода, яка може покращити здоров’я очей
Всі новини

Названа ягода, яка може покращити здоров’я очей

Однією з головних причин втрати зору з віком є вікова дегенерація жовтої плями (ВДЖП).

Недавнє дослідження, опубліковане в журналі Nutrients, показало, що захистити здоров’я очей можуть ягоди годжі.

В рамках експерименту вчені попросили 13 здорових людей у віці від 45 до 65 років вживати близько 30 грам сушених ягід годжі п’ять разів на тиждень протягом трьох місяців. Ще 14 учасників споживали добавку для здоров’я очей протягом того ж періоду часу.

Порівнюючи оптичну щільність макулярного пігменту в їхніх очах до і після дослідження, фахівці виявили позитивні зміни тільки в групі, яка їла ягоди годжі.

На думку вчених, здоров’я очей добровольців покращилося через двох сполук в ягодах – лютеїну і зеаксантину. Відомо, що вони позитивно впливають на орган зору, в тому числі захищають від захворювань, пов’язаних з ВДЖП, зазначила провідний автор роботи Сян Лі.

“Ці дві сполуки подібні до сонцезахисного крему для ваших очей. Чим більше їх у вашій сітківці, тим більше у вас захисту”, – додала вона.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 199
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 524
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 121
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 079
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 282
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 857
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 531
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 205
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 158
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 760
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 343
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
9 009
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 601
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Три знаки Зодіаку, які сьогодні можуть навчитися чомусь новому
0
"Можливо, й добре, що він не дожив": Єфросиніна висловилася про Кузьму та нарвалася на критику
0
Можуть спричинити негативні наслідки: які продукти не варто їсти у великих кількостях
0
Він тренувався зі змією в шоломі й вижив: неймовірна історія з Арканзасу
0
Гороскоп на 15 серпня: як не зіпсувати стосунки та життя через раптову агресію
0
Не такий, як на сцені: донька Кузьми вперше розповіла, яким він був у родинному колі
0
Уникайте цих 4 поєднань: картопля з деякими продуктами провокує бродіння та дискомфорт у шлунку
0
Зворотний бік соло-подорожей: досвідчений турист розвінчав головні міфи про поїздки наодинці
0
Сила слів: 12 простих фраз, якими розумні люди непомітно переконують будь-кого
0
Чому після 35 синяки та втома проходять тижнями? Медики розкрили приховані причини повільного відновлення
0
Назад у минуле: у Кремлі вимагають остаточно стерти Голлівуд із життя росіян
0
Христина Соловій розсекретила таємного бойфренда та зізналася, скільки вони разом
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...