Деякі водії часто залишають кермо перевернутим. Це має кілька причин.
Перш за все, конструкція керма дозволяє водію визначити кут повороту коліс, не виходячи з автомобіля.
Більшість водіїв вирівнюють колеса після зупинки.
Однак деякі водії використовують цей трюк, щоб уникнути зіткнень на тісних місцях.
Коли кермо залишають перевернутим, колеса виступають за межі автомобіля.
Це може стати в нагоді, якщо інший водій припаркованого поряд автомобіля не розрахував відстань і зачепив ваше авто. У такому випадку удар відбудеться не по кузову, а по покришці, що може запобігти дорогому ремонту.
Ще одна перевага перевернутого керма на тісній стоянці полягає в тому, що виїхати з неї стає легше. Коли автомобіль нерухомий, поворот колеса може бути важким, особливо якщо на парковці обмежений простір. Однак, якщо колеса були перед цим встановлені у потрібному положенні, достатньо натиснути на педаль газу, щоб виїхати.
Також рекомендується залишати кермо перевернутим, коли автомобіль паркується на спуску. Це запобігає його руху в разі раптового руху, оскільки колеса звернуті в бік бордюру.
Остання причина актуальна влітку. Коли кермо залишають перевернутим, частина, де зазвичай розташовані долоні водія, буде знаходитися в тіні. Це допомагає запобігти перегріву.