U-News » Здоров'я » Названо 5 корисних продуктів, які можуть покращити зір
Всі новини

Названо 5 корисних продуктів, які можуть покращити зір

На погіршення зору може впливати безліч факторів, включаючи хронічні захворювання, генетику і вікові зміни. Однак в деяких випадках запобігти цьому можна за допомогою певних продуктів харчування.

Апельсиновий сік

Апельсиновий сік без домішок містить пігменти каротиноїдних рослин. Вони пригнічують запальні процеси в клітинах організму, розповіла дієтолог Міа Сін. Це, в свою чергу, сприяє зниженню ризику вікової дегенерації жовтої плями.

Червоний перець

За даними Національного інституту охорони здоров’я, деякі дослідження вказують на здатність вітаміну С знижувати ризик утворення катаракти. Відзначається, що відмінним джерелом цього вітаміну, а також антиоксидантів є червоний перець. Один такий овоч може містити до 233% добової норми вітаміну C.

Насіння гарбуза

Насіння гарбуза-відмінне джерело цинку, яке може уповільнити розвиток вікової дегенерації жовтої плями, запобігаючи пошкодження клітин сітківки. Крім того, дослідження, опубліковане Національним очним інститутом США показує, що комбінація бета-каротину, вітамінів C і E, цинку і міді знижує ризик прогресування вікової дегенерації жовтої плями середнього або високого ступеня на 25%.

Сардина

Сардини є джерелом біодоступних жирних кислот ДГК омега-3, які мають протизапальні властивості і важливі для здоров’я сітківки. Також джерелом таких кислот є лосось, морський окунь і скумбрія.

Солодка картопля

Солодка картопля містить бета-каротин, який організм перетворює на вітамін А. Він, у свою чергу, допомагає запобігти сухості очей. За даними Американської академії офтальмології, без вітаміну А очі не можуть виробляти достатньо вологи та пігментів, необхідних для правильного функціонування сітківки, що може призвести до курячої сліпоти.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 570
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 728
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 486
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 288
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 582
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 996
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 735
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 350
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 350
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 989
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 431
«Не вміщається в жодну анкету»: чоловік із найдовшим прізвищем в Україні показав свій паспорт
10 121
Білий чи чорний: назвали найкорисніший хліб
8 598
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
«Ілюзія досконалості зникла»: супермодель Сінді Кроуфорд пояснила різницю між тілом у 21 та 31 рік
0
Любовний гороскоп на тиждень: яким знакам зодіаку пощастить 17–23 серпня
0
Ваш місяць народження може підказати шлях до багатства: що радять астрологи
0
Леся Нікітюк разом із нареченим-військовим показала яскравий фотосет у жовтому «Запорожці»
0
Відома українська співачка здивувала, чому відмовляє у побаченнях і тримає чоловіків на відстані
0
Вони не знають, що таке бідність: 5 імен жінок, яким доля призначила фінансову незалежність
0
Знизьте тиск без ліків: 5 продуктів, які за даними досліджень працюють краще за таблетки
0
NYT: європейці просять Трампа повернути діалог з РФ і вимагають місця за столом переговорів
0
«Я ніколи не була в кращій формі»: 48-річна Ніколь Шерзінгер у неоновому бікіні на Гаваях вразила шанувальників
0
Чому після 50 років звичайного огляду замало: лікарі назвали обов'язковий чек-ап, що рятує життя
0
Було різко і зайве: Полякова виправдалася за порівняння України з концтабором
0
Рідкісне фото на тлі боротьби з деменцією: як Брюс Вілліс виглядає на весіллі доньки в колі родини
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...