Запуск автомобіля від зовнішнього джерела – корисна навичка, але важливо робити це правильно, щоб уникнути пошкодження електроніки або інших компонентів вашого автомобіля.
Уникайте цих помилок:
Не заводьте автомобіль з розрядженим елементом живлення, якщо проблема не в батареї. Якщо в автомобілі є несправність, що перешкоджає запуску, спроба запуску від зовнішнього джерела не спрацює, і ви можете пошкодити акумулятор автомобіля-донора.
Не підключайте спочатку негативні кабелі
Завжди спочатку підключайте позитивні кабелі, щоб уникнути іскор або проблем із електрикою. Попереднє підключення негативних проводів може призвести до проблем, якщо позитивний провід випадково торкнеться кузова автомобіля.
Використовуйте відповідні кабелі.
Тонкі побутові дроти не підходять для запуску від зовнішнього джерела, оскільки можуть перегрітися чи розплавитись. Якщо у вас немає відповідних кабелів, розгляньте можливість їх тимчасового використання, щоб забезпечити передачу деякого заряду між батареями, а потім спробуйте завести автомобіль.
Не підключайте негативні клеми безпосередньо
.
Замість підключення мінусових клем використовуйте металеву частину двигуна або елемент кузова автомобіля з розрядженим акумулятором. Це додає баластовий опір і захищає батареї та дроти.
Підключіть дроти правильно.
Переконайтеся, що кабелі не торкаються рухомих частин у моторному відсіку, і переконайтеся, що ваш помічник підключає дроти в правильному порядку.
Не запускайте двигун донору під час процедури запуску від зовнішнього джерела. Запуск двигуна автомобіля-донора істотної допомоги не надасть, оскільки більшість навантаження посідає акумулятор. Це може спричинити падіння напруги в електричному ланцюзі, що може завдати шкоди електроніці.
Правильний порядок запуску від зовнішнього джерела:
Спочатку приєднайте позитивний (червоний) кабель до позитивної клеми акумулятора автомобіля-донора.
Потім підключіть інший кінець позитивного кабелю до позитивної клеми автомобіля з розрядженим акумулятором.
Потім під'єднайте негативний (чорний) кабель до негативної клеми акумулятора автомобіля-донора.
Замість того, щоб підключати інший кінець мінусового кабелю до мінусової клеми розрядженого акумулятора, підключіть його до металевої частини двигуна або елемента кузова автомобіля з розрядженим акумулятором. Це додає баластовий опір.
Переконайтеся, що з'єднувальні кабелі не торкаються частин, що рухаються в моторному відсіку.
Після того, як автомобіль з розрядженим акумулятором успішно заводиться, від'єднайте мінусовий провід від автомобіля з розрядженим акумулятором, а потім і автомобіля-донора. Потім зніміть позитивний провід у тому порядку.
Додаткові поради:
Як тільки автомобіль заведеться, дайте йому попрацювати деякий час, щоб зарядити акумулятор.
Якщо вас турбує електроніка автомобіля, ви можете від'єднати позитивну клему акумулятора перед запуском іншого автомобіля.
Пам'ятайте, що запуск від зовнішнього джерела — це тимчасове рішення, і якщо батарея постійно розряджається, можливо, настав час замінити її. Якщо під час процесу щось піде не так, рекомендується звернутися за професійною допомогою, а не визнаватись в автосервісі, що ви запускали інший автомобіль.