У холодну пору року багато автомобілістів користуються функцією віддаленого запуску двигуна на своїх машинах. Однак, як пояснив спеціаліст компанії Autolist Артем Вайпан, ця функція має як ряд плюсів, так і ряд мінусів.
Зокрема, нерідко у автомобілів виникають проблеми із вихлопною системою. Наприклад, якщо автівка припаркована під нахилом і задня вісь знаходиться вище за передньої, це може призвести до перемерзання.
Справа в конденсаті, який утворюється через численні запуски і осідає на поверхнях, якщо автомобіль після запуску не починає рух.
Однак найголовнішою небезпекою є неможливість проконтролювати стан машини з боку водія під час запуску двигуна.
«При дистанційному прогріві немає контролю за автомобілем. Нерідко взимку виникають витікання технічної рідини. Особливо характерна проблема для автомобілів з пристойним пробігом та неусуненими дефектами. Наприклад, причиною витоку можуть бути пошкодження приводу допоміжних агрегатів. Якщо машина продовжує працювати в моменті, коли стався витік, це може призвести до серйозного пошкодження та дорогого ремонту», – наголосив Вайпан.
Щоб уникнути подібної ситуації, експерт рекомендує українцям користуватися сучасними сигналізаціями із GSM-модулями. Вбудований захист дозволяє вчасно отримати повідомлення про перегрівання або втрату зарядки. А якщо ні, то власник може не дізнатися про проблему вчасно.
Механік також зазначив, що короткочасні запуски в мороз не дозволяють повністю зарядитись акумулятору. Якщо при такій експлуатації не проводити хоча б час від часу тривалі поїздки, батарея розрядиться остаточно.
«Якщо автомобіль не буде експлуатуватися тривалий період (понад один тиждень), то я рекомендую не мучити машину і вимикати автопрогрів. Особливо це стосується ситуацій, коли відлітаєш у відпустку, їдеш у тривале відрядження, тобто взагалі немає можливості контролювати автомобіль. Так ви заощадите паливо, а також ресурс агрегатів та рідин не вироблятиметься»,– сказав експерт.