У листопаді 2023 року два шинні гіганти Goodyear та Michelin прогнозували закриття своїх німецьких заводів, що безпосередньо викликало обурення серед місцевих жителів. Повідомляється, що місцева гумова промисловість Німеччини увійшла в стан пильності, оскільки хвиля припинення виробництва наприкінці цього року відрізняється від будь-якого попереднього періоду – закриття провідних підприємств впливає на всю галузь.
Німеччина б'є на сполох з приводу виробничих потужностей
Побачивши інформацію про закриття двох гігантських німецьких шинних заводів Goodyear та Michelin, Асоціація гумової промисловості Німеччини (WDK) забила тривогу за майбутнє гумової та шинної промисловості.
Судячи з поточних загальнодоступних даних, закриття шинних заводів у Німеччині двома гігантами галузі призвело до призупинення понад 3250 місцевих робочих місць.
Відповідальна особа WDK попередила, що майбутнє німецької шинної промисловості, схоже, погіршується. Агентство зазначило, що окрім закриття шинних заводів корпорації також закриють свої центри досліджень та розробок у Німеччині, що, мабуть, ще більше послабить переваги автопрому. Вони навіть звернулися за допомогою до місцевої влади, щоб запобігти витоку німецьких потужностей в інші країни. Принаймні, такі підрозділи, як центри досліджень та розробок, які виробляють «ключові технології», не можуть бути перенаправлені в інші регіони.
Технології завжди були перевагою для виробництва шин — догляд відділів досліджень і розробок з Німеччини впливає не тільки на виробництво шин, але й на ті «обіцяючі технології», які можуть вплинути на майбутнє шинної промисловості. Фактично, саме завдяки існуванню цих передових технологій шини, які виробляють провідні шинні компанії Німеччини, можуть увійти в конкуренцію на ринку високого класу і мати надзвичайно високий прибуток.
Але тепер шинний завод також стоїть перед долею закриття, водночас буде закрито центр досліджень та розробок.
Обмеження в енергопостачанні привели німецьку шинну промисловість до кризи
Конкурентоспроможність німецької шинної промисловості (принаймні у виробництві шин) була підірвана санкціями ЄС щодо деяких постачань сировини з Росії та високими витратами, викликаними обмеженими постачаннями енергоносіїв до Європи.
Це також призводить до того, що хоча малі та середні підприємства (МСП), як і раніше, вважають, що Німеччина є гарною територією для розміщення виробничих потужностей, і продовжують нарощувати вплив.
Якщо інші міжнародні гіганти переведуть свої виробничі потужності з Німеччини, малі та середні підприємства, що обслуговують гігантів, можуть також наслідувати їхній приклад і піти. WDK попереджає про «повільну смерть німецької промисловості».
WDK — німецький виробник шин та виробів з технічного еластомеру. Асоціація зі штаб-квартирою у Франкфурті представляє понад 200 компаній зі штатом близько 70 000 співробітників та сукупним річним оборотом понад 10 мільярдів євро.
Раніше компанія також опублікувала галузевий звіт, в якому йшлося, що майже 20% вантажних шин не відповідають рейтингу ефективності опору коченню, вказаному виробником або імпортером.