У зручності SMS-розсилок переконалося багато компаній, особливо тих, яким потрібно охопити велику аудиторію. Від маленьких інтернет-магазинчиків до банків та авіаліній — SMS дієвий спосіб підтримувати зв’язок зі своєю аудиторією у будь-якій сфері.
Проте створення SMS-розсилки — це тільки половина справи. Щоб досягти бажаного результату, варто подбати про декілька моментів, які зроблять її ефективною.
Розповідаємо, що потрібно для дієвої розсилки, а також які приклади CМС-розсилок стануть вам у пригоді.
Які завдання вирішує SMS-розсилка
Масова розсилка для бізнесу — це швидкий і дешевий спосіб охопити велику аудиторію, адже так ви отримуєте доступ до всіх, хто користується мобільним телефоном. Короткі текстові SMS-повідомлення розв'язують різні задачі для найрізноманітніших бізнес-цілей, наприклад:
- інформують про новинки, акції, знижки чи подарунки;
- нагадують про терміни оплати, доставлення чи бронювання;
- запрошують на заходи, вебінари, конференції;
- збирають відгуки, опитування, голосування;
- просувають бренд, будують імідж і формують довіру.
CMC-розсилка підвищує прихильність і лояльність користувачів, адже демонструє клієнтам, що ви про них пам'ятаєте, цінуєте їхню увагу й готові надавати їм корисну інформацію.
Отже, з чого починати і як зробити СМС-розсилку?
Як створити СМС-розсилку?
Створити SMS-розсилку не так складно, як може здаватися на перший погляд. Для цього достатньо скористатися декількома простими кроками.
1. Зареєструватися в системі
Перш за все, вам потрібно обрати сервіс для SMS-розсилки. Обирайте той, що надає потрібний функціонал і можливості, які найкраще підходять для бізнес-задач саме вашої компанії.
Наприклад, сервіс SMS Club дає можливість сегментувати аудиторію, використовувати шаблони повідомлень або створювати свої, інтегрувати SMS-розсилку у понад сотню програм й CRM-систем. Якщо ж потрібно масштабувати свій бізнес, у цьому сервісі можна надсилати повідомлення різними мовами у 160 країн світу, це так само просто, як СМС-розсилка по Україні.
Щоб зареєструватися в системі, достатньо перейти на сайт, ввести свої контактні дані та погодитися з умовами користування. Після цього ви отримаєте Альфа-ім’я, логін та пароль для входу в особистий кабінет і створення та налаштовування своїх розсилок.
2. Завантажити контактну базу
Другий крок — це завантаження вашої контактної бази абонентів. Ви можете зробити це двома способами:
- імпортувати файл з номерами телефонів у форматі Excel, CSV або TXT;
- ввести номери телефонів вручну або скопіювати їх з буфера обміну.
Важливо, щоб ваша база контактів була актуальною, а номери — не дублювалися. Також варто отримати дозвіл користувачів на SMS-повідомлень від вас. Для цього зручно використовувати форми підписки на сайті чи в соцмережах або анкети у фізичних точках продажів.
3. Створити СМС-повідомлення
Підготуйте власне SMS чи скористайтеся шаблонами, які пропонує сервіс автоматизованої розсилки.
В SMS Club можна скористатися попереднім переглядом повідомлення, а також додати персоналізоване звертання до кожного абонента за його іменем, прізвищем чи будь-яким іншим параметром.
4. Налаштувати час та дату відправлення
Останній крок — це налаштування дати й часу відправлення вашої SMS-розсилки. На сервісі для розсилок ви можете обрати один із двох варіантів: негайне відправлення або запланована розсилка.
Негайне відправлення означає, що ваше повідомлення буде доставлено одразу після підтвердження розсилки. Для запланованих повідомлень ви можете вибрати конкретний час і дату, в які ваше повідомлення буде доставлене абонентам. Це зручно, якщо ви хочете адаптувати вашу розсилку до розкладу або подій вашої аудиторії.
Як зробити SMS-розсилку ефективною
Масові СМС-розсилки в автоматизованому сервісі можна налаштовувати для різних цілей компанії.
Транзакційні СМС-розсилки пов'язані з діями клієнтів й будуть автоматично відправлені після замовлення, оплати, доставлення чи інших активностей. Наприклад: “Дякуємо, що скористалися сервісом! Стежте за статусом замовлення за посиланням: https://example.com/track/12345”.
Тригерні розсилки також будуть автоматично відправлені залежно від подій або умов. Як приклад, вітальні SMS: “Вітаємо з Днем народження! Даруємо 20% знижки на будь-який товар на сайті example.com протягом тижня!”.
Персоналізовані SMS можна адаптувати до інтересів, потреб і поведінки конкретного клієнта. Наприклад: “Привіт, Олександре. Ми помітили, що ви зацікавлені у наших курсах англійської мови. Чому б не спробувати безкоштовний урок з нашим викладачем? Оберіть зручний час і рівень за посиланням: https://example.com/free-lesson”.
Рекламні СМС-розсилки привертають увагу до бренду, продукту або сервісу, повідомляючи про новинки, акції, знижки або події: “Не пропустіть грандіозний розпродаж на сайті example.com! Тільки сьогодні придбайте будь-який товар з каталогу https://example.com/sale з 50% знижкою!”.
Щоб зробити свою розсилку максимально ефективною, скористайтеся деякими порадами:
- визначте ціль і сегментуйте свою аудиторію. Вам потрібно чітко знати, до кого ви звертаєтеся і чого хочете досягнути. Визначте ціль вашої розсилки, наприклад, збільшити продажі, покращити лояльність або залучити нових клієнтів;
- виберіть оптимальний час і частоту відправлення SMS. Загалом, краще розсилати СМС-повідомлення у робочий час, коли люди мають доступ до своїх телефонів і можуть відреагувати на вашу пропозицію;
- вимірюйте результати та оптимізовуйте стратегію. Аналізуйте свої результати, такі як відкриття, кліки, конверсії та відписки. У сервісі SMS Club можна відстежувати ці показники у режимі реального часу й визначати, які SMS-кампанії працюють найкраще для аудиторії, який час і день найбільш вигідні для надсилання повідомлень, і як ви можете покращити текст і дизайн вашої SMS-розсилки.
Таким чином, з SMS-розсилками ви покращуєте свою репутацію, збільшуєте продажі й створюєте довгострокові взаємини з вашою аудиторією.