U-News » press release » Як зробити SMS-розсилку: інструкції та поради
Всі новини

Як зробити SMS-розсилку: інструкції та поради

У зручності SMS-розсилок переконалося багато компаній, особливо тих, яким потрібно охопити велику аудиторію. Від маленьких інтернет-магазинчиків до банків та авіаліній — SMS дієвий спосіб підтримувати зв’язок зі своєю аудиторією у будь-якій сфері. 

Проте створення SMS-розсилки — це тільки половина справи. Щоб досягти бажаного результату, варто подбати про декілька моментів, які зроблять її ефективною. 

Розповідаємо, що потрібно для дієвої розсилки, а також які приклади CМС-розсилок стануть вам у пригоді.

Які завдання вирішує SMS-розсилка

Масова розсилка для бізнесу — це швидкий і дешевий спосіб охопити велику аудиторію, адже так ви отримуєте доступ до всіх, хто користується мобільним телефоном. Короткі текстові SMS-повідомлення розв'язують різні задачі для найрізноманітніших бізнес-цілей, наприклад:

  • інформують про новинки, акції, знижки чи подарунки;
  • нагадують про терміни оплати, доставлення чи бронювання;
  • запрошують на заходи, вебінари, конференції;
  • збирають відгуки, опитування, голосування;
  • просувають бренд, будують імідж і формують довіру.

CMC-розсилка підвищує прихильність і лояльність користувачів, адже демонструє  клієнтам, що ви про них пам'ятаєте, цінуєте їхню увагу й готові надавати їм корисну інформацію. 

Отже, з чого починати і як зробити СМС-розсилку?

Як створити СМС-розсилку?

Створити SMS-розсилку не так складно, як може здаватися на перший погляд. Для цього достатньо скористатися декількома простими кроками. 

1. Зареєструватися в системі

Перш за все, вам потрібно обрати сервіс для SMS-розсилки. Обирайте той, що надає потрібний функціонал і можливості, які найкраще підходять для бізнес-задач саме вашої компанії. 

Наприклад, сервіс SMS Club дає можливість сегментувати аудиторію, використовувати шаблони повідомлень або створювати свої, інтегрувати SMS-розсилку у понад сотню програм й CRM-систем. Якщо ж потрібно масштабувати свій бізнес, у цьому сервісі можна надсилати повідомлення різними мовами у 160 країн світу, це так само просто, як СМС-розсилка по Україні.   

Щоб зареєструватися в системі, достатньо перейти на сайт, ввести свої контактні дані та погодитися з умовами користування. Після цього ви отримаєте Альфа-ім’я, логін та пароль для входу в особистий кабінет і створення та налаштовування своїх розсилок.

2. Завантажити контактну базу

Другий крок — це завантаження вашої контактної бази абонентів. Ви можете зробити це двома способами:

  • імпортувати файл з номерами телефонів у форматі Excel, CSV або TXT;
  • ввести номери телефонів вручну або скопіювати їх з буфера обміну.

Важливо, щоб ваша база контактів була актуальною, а номери — не дублювалися. Також варто отримати дозвіл користувачів  на SMS-повідомлень від вас. Для цього зручно використовувати форми підписки на сайті чи в соцмережах або анкети у фізичних точках продажів. 

3. Створити СМС-повідомлення

Підготуйте власне SMS чи скористайтеся шаблонами, які пропонує сервіс автоматизованої розсилки. 

В SMS Club можна скористатися попереднім переглядом повідомлення, а також додати персоналізоване звертання до кожного абонента за його іменем, прізвищем чи будь-яким іншим параметром.

4. Налаштувати час та дату відправлення

Останній крок — це налаштування дати й часу відправлення вашої SMS-розсилки. На сервісі для розсилок ви можете обрати один із двох варіантів: негайне відправлення або запланована розсилка. 

Негайне відправлення означає, що ваше повідомлення буде доставлено одразу після підтвердження розсилки. Для запланованих повідомлень ви можете вибрати конкретний час і дату, в які ваше повідомлення буде доставлене абонентам. Це зручно, якщо ви хочете адаптувати вашу розсилку до розкладу або подій вашої аудиторії.

Як зробити SMS-розсилку ефективною

Масові СМС-розсилки в автоматизованому сервісі можна налаштовувати для різних цілей  компанії. 

Транзакційні СМС-розсилки пов'язані з діями клієнтів й будуть автоматично відправлені після замовлення, оплати, доставлення чи інших активностей. Наприклад: “Дякуємо, що скористалися сервісом! Стежте за статусом замовлення за посиланням: https://example.com/track/12345”.

Тригерні розсилки також будуть автоматично відправлені залежно від подій або умов. Як приклад, вітальні SMS: “Вітаємо з Днем народження! Даруємо 20% знижки на будь-який товар на сайті example.com протягом тижня!”.

Персоналізовані SMS можна адаптувати до інтересів, потреб і поведінки конкретного клієнта. Наприклад: “Привіт, Олександре. Ми помітили, що ви зацікавлені у наших курсах англійської мови. Чому б не спробувати безкоштовний урок з нашим викладачем? Оберіть зручний час і рівень за посиланням: https://example.com/free-lesson”.

Рекламні СМС-розсилки привертають увагу до бренду, продукту або сервісу, повідомляючи про новинки, акції, знижки або події: “Не пропустіть грандіозний розпродаж на сайті example.com! Тільки сьогодні придбайте будь-який товар з каталогу https://example.com/sale з 50% знижкою!”. 

Щоб зробити свою розсилку максимально ефективною, скористайтеся деякими порадами:

  • визначте ціль і сегментуйте свою аудиторію. Вам потрібно чітко знати, до кого ви звертаєтеся і чого хочете досягнути. Визначте ціль вашої розсилки, наприклад, збільшити продажі, покращити лояльність або залучити нових клієнтів;
  • виберіть оптимальний час і частоту відправлення SMS. Загалом, краще розсилати СМС-повідомлення у робочий час, коли люди мають доступ до своїх телефонів і можуть відреагувати на вашу пропозицію;
  • вимірюйте результати та оптимізовуйте стратегію. Аналізуйте свої результати, такі як відкриття, кліки, конверсії та відписки. У сервісі SMS Club можна відстежувати ці показники у режимі реального часу й визначати, які SMS-кампанії працюють найкраще для аудиторії, який час і день найбільш вигідні для надсилання повідомлень, і як ви можете покращити текст і дизайн вашої SMS-розсилки.

Таким чином, з SMS-розсилками ви покращуєте свою репутацію, збільшуєте продажі й створюєте довгострокові взаємини з вашою аудиторією. 

Читай U-News в Google News

Читають Коментують
Робітники випадково відремонтували кухню не в тому будинку: як відреагувала господиня
32 212
Знадобилося 20 хвилин: чоловік придумав креативний спосіб провчити галасливого сусіда
30 393
Жінка знайшла заначку, сховану від чоловіка багато років тому: витратити гроші уже не можна
26 861
Медики назвали найкориснішу для здоров’я рибу
22 208
Як позбутися старечого запаху і звідки він з’являється уже після 40 років
21 029
Чоловік не може продати будинок через сусіда та його "витвір мистецтва": що він зробив
20 552
У Мережі висміяли наречену з пишними формами через рвану сукню
16 186
Лікар назвав ягоду, яка провокує проблеми зі здоров’ям у людей після 60 років
12 199
Жирова хвороба печінки: перші "тихі" зміни в організмі назвали лікарі
12 043
Вийшло не страшно, а смішно: у мережі з'являються меми про російський "Орешник"
10 983
Знайти 3 відмінності між картинками зможе лише найуважніший: складна загадка для розумників
10 928
Бабуся у масивних окулярах, яка не пам'ятає свій вік, несподівано стала зіркою мережі
10 831
Онук вирішив прибрати старий занедбаний гараж бабусі й знайшов там справжній скарб: що там було
10 783
Чотири ознаки того, що колишній партнер досі хоче відновити стосунки з вами
0
Якщо прокинулися посеред ночі, цікавий трюк із закочуванням очей допоможе заснути знову
0
Надя Дорофєєва в юності хотіла малюнок свині: співачка розповіла про своє татуювання та фарбування волосся
0
“Ти займаєшся хамством”: у мережу потрапив ролик сварки Кароль і Лободи після витівки Тіни
0
У мережі показали унікальний український автомобіль «Акула»
0
Названо популярні авто, які можуть мати проблеми в зимовий період
0
РФ використовує Україну як полігон для експериментальних ракет: що відомо про “Кедр”, “Рубіж” і “Орешник”
0
НАТО готується до відбиття нападу РФ на східному фланзі: основні заяви
0
Лікарі пояснили причину раптової зупинки серця у молодих
0
Настя Каменських показала обличчя без ботоксу та макіяжу – 100-відсоткова натуральність
0
"Треба було більше груди вивалити": Каменських захейтили через образ на зустрічі з воїнами
0
Кім Кардаш'ян викликала бурхливе обговорення через фотосесію у білизні з чотками
0
Khalid зробив камінг-аут після скандалу в соцмережах
0
Три ознаки "хронічного" чоловіка-зрадника. Розпізнати простіше, ніж ви думаєте

"Хронічного" чоловіка-зрадника, як виявилося, розпізнати ...

Олія зі сковороди бризкає на всі боки під час смаження: як цього позбутися

Приготування їжі на сковороді є улюбленим способом, ...

Які речі потрібно встигнути викинути з оселі до Нового 2025 року, щоб залучити щастя і добробут

Важливим етапом святкування Нового року завжди було ...