Щорічно аналітичне агентство “Consumer Reports” проводить опитування власників трирічних автомобілів, підраховуючи кількість скарг на машини, і виставляючи оцінки за комфорт, водійський досвід, а також зручність використання і володіння.
Нещодавно це ж видання випустило свіжий рейтинг лояльності, назвавши автовиробників, продукцію яких їхні нинішні власники не куплять знову. Несподіваним чином найгіршою компанією виявився японський бренд, що випускає преміальні машини.
Автомобільною маркою з найгіршою оцінкою став Infiniti. Компанія посіла останнє місце в рейтингу, опинившись єдиним брендом із рейтингом схвалення від нинішніх власників нижчим за 50%.
Згідно з результатами опитування, близько 57% власників машин Infiniti, ґрунтуючись на власному досвіді володіння за останні 3 роки, не виберуть їх знову.
Інший цікавий момент цього дослідження полягає в тому, що за відсутністю любові до автомобілів Infiniti з боку нинішніх власників можуть конкурувати одразу дві популярні у світі марки – Volkswagen і Nissan.
Німецький бренд у рейтингу отримав схвалення з боку лише 51% власників, тоді як решта 49% користувачів машин цієї компанії заявили, що не задоволені ними і не куплять їх ще раз.
Що стосується Nissan, то кількість лояльних власників продукції цієї компанії виявилася трохи вищою – 55%, а 45% заявили про те, що не готові придбати її автомобілі знову.