Сьогодні на вітчизняних дорогах автомобілі Rover колишніх років зустрічаються дедалі рідше. Серед них трапляються й досить цікаві екземпляри.
Тому приклад – модель Rover Coupe 200-й серії, сфотографована днями кореспондентом.
Модель дебютувала на Паризькому автосалоні в жовтні 1992 року і відрізнялася оригінальним скляним дахом з Т-подібною поперечиною, що дало можливість зробити два люки, що окремо відкриваються. Останні мали глибоке тонування та пропускали лише 6% сонячного тепла, тому не потребували додаткових шторок.
Салон відрізнявся досить багатим оформленням – з горіховим шпоном на панелі приладів. Як опція можна було замовити і шкіряні крісла. У базове оснащення входили центральний замок з дистанційним керуванням, а також «крута» сигналізація від флагманського Rover 800.
У 1994 році купе зазнало рестайлінгу і отримало хромовану решітку радіатора. Саме така машина представлена на наших фото. У даному випадку це модель Rover 216 Coupe 1995 року випуску, яка оснащена 1,6-літровим двигуном Honda D-серії, потужністю 111 к. с. Така машина розганялася від 0 до 60 миль на годину (96 км/год) за 9,5 секунд і мала максимальну швидкість 193 км/год.
Пропонувалися також й дволітрові агрегати, вже розробки Rover: атмосферний 136 к. с. та турбований на 200 «конячок». В останньому випадку ця була найпотужніша і найшвидша модель Rover за всю історію фірми на той час. Розгін з місця до 60 миль на годину займав лише 6,2 секунди, а «максималка» сягала 241 км/год. У стандартну комплектацію входив диференціал Torsen, що самоблокується.
В 1996 купе знову оновили, і воно стало називатися просто Rover Coupe, без цифрового індексу. Замість 1,6-літрового агрегату Honda з’явився власний сімейства K, що цікаво аналогічної потужності. А ось дволітрові двигуни замінили на 1,8-літровий, теж сімейства K, причому зі змінними фазами газорозподілу (VVT). Автомобіль було знято з виробництва у 1998 році.