Мабуть кожен власник електромобіля зацікавлений у збільшенні його запасу ходу. Адже завжди хочеться проїжджати на одному заряді якнайбільше.
Підвищити дальність ходу справді можна, розповідає Автосота.
Знижуємо витрати енергії
Багато власників електромобілів цінують їх насамперед за визначні динамічні характеристики. Тому швидкі старти на світлофорі та часті обгони стають нормою в експлуатації «зеленого» автомобіля. Але такий стиль руху провокує різкі стрибки енергоспоживання.
Щосекундна витрата енергії може йти за межі 60 кВт-год/100км. Якщо Ви хочете збільшити запас ходу, уникайте різких стартів з місця та стрімких прискорень. А при русі по автомагістралі уникайте швидкості вище 110 км/год. Для цього можна скористатися круїз-контролем.
Кліматична установка також може підвищувати витрати енергії. Для зниження цього фактора краще не переводити налаштування клімат-контролю до пікових значень. Так, спекотного літа краще включити кондиціонер в автомобілі заздалегідь, виставивши його на 22 градуси, ніж сідати в автомобіль і терміново переводити кліматичну систему на 17 градусів. Аналогічна ситуація стосується й зимової експлуатації.
Наведемо і кілька очевидних “лайфхаків” – колісні диски меншого діаметра знижують витрату енергії за рахунок меншої ваги. Для дисків передбачені спеціальні аеродинамічні ковпаки, що знижують опір повітря. Витрату енергії знижують і правильно накачані шини.
Налаштовуємо рекуперацію та правильно заряджаємось
Також для збільшення запасу ходу можна скористатися системою рекуперації енергії. Логіка її роботи така – під час відпускання педалі акселератора електромотори починають самостійно зупиняти електромобіль. При цьому самі двигуни на якийсь час перетворюються на генератори – надлишки енергії вони відправляють у тягову батарею, заряджаючи її. У середньому в акумулятор потрапляє до 70% отриманої енергії.
Система рекуперації електромобіля RISING F7 має можливість безступінчастого налаштування. В результаті можна вибрати ідеально комфортний для водія режим збереження енергії.
Сучасні електрокари мають кілька режимів рекуперації. Для збільшення запасу ходу слід виставити її максимальне значення. Але тут варто зробити попередження – непідготовленого водія може заколисувати через систему рекуперації. Тому до неї краще звикнути на мінімальному режимі, а потім поступово збільшувати її ефективність. Найкориснішою рекуперація є на міських дорогах із щільним трафіком.
Варто уникати повної розрядки акумулятора до нуля і його зарядки до 100%. Такий сценарій використання швидко витрачає ресурс батареї. У результаті вона починає деградувати, а запас ходу знижуватися.
З цієї причини краще не вдаватися до щоденних зарядок від потужних електрозаправних станцій постійного струму. Більш щадною для акумулятора буде поповнення заряду за рахунок домашньої станції змінного струму. Ідеальним вважається діапазон заряду батареї з 30 до 80%.