Автомобілі з КНР, як і інша китайська продукція, як правило, доступні і мають широкий асортимент. Водночас у квітні ринок машин з Китаю в Україні різко обвалився. За місяць українці купили лише 1,2 тисячі авто, тоді як у березні цей показник становив понад 4 тисячі.
За що українські водії не злюбили китайські машини, пояснило видання Автосота.
Низька безпека
Автомобілі з КНР часто мають низьку міцність і якість металу та збірки, що вкрай негативно впливає на безпеку транспортного засобу. Провальні краш-тести китайських машин вже стали звичною справою. Однак не варто думати, що всі машини, які виробляються в Китаї, настільки ж небезпечні і ненадійні. Є моделі, які можуть дати фору багатьом конкрентам.
Іржа
Для захисту кузова від корозії виробники застосовують спосіб оцинкування, проте в Китаї часто нехтують ним, що в підсумку призводить до швидкого іржавіння деталей.
Дефіцит запчастин
Незважаючи на великі виробничі потужності та амбіції китайських виробників, логістика в Україну налагоджена вкрай погано. Тому знайти запчастини на авто з КНР не так вже й просто. Нерідко чекати деталей доводиться місяцями.
Погана адаптація до морозів і сльоти
Китайські машини створені китайцями і переважно для китайців, які живуть у Китаї, де клімат суттєво відрізняється від українського. Власники подібного транспорту часто скаржаться на проблеми з холодним пуском, швидкою розрядкою акумулятора та зависанням електроніки.