Volkswagen Group відходить від своєї стратегії переходу на повністю електричні транспортні засоби.
Центральний бренд VW, який просував сімейство електромобілів ID як ключовий елемент свого майбутнього, визнав, що йому знадобиться більше гібридних автомобілів із можливістю підзарядки через уповільнення продажу BEV.
Це останнє коригування у стратегії електрифікації VW після того, як компанія зіткнулася з проблемами при випуску кількох моделей та відстала у Китаї, де тепер домінують місцеві бренди.
Крім того, автовиробник відклав плани щодо залучення зовнішніх інвесторів для свого акумуляторного підрозділу та скасував будівництво заводу з виробництва електромобілів вартістю 2 мільярди євро в Німеччині.
Фактично Volkswagen продає стільки автомобілів на бензині, що знаходиться на шляху до перевищення свого ліміту викидів на наступний рік. Генеральний директор VW Group Олівер Блюм звернувся до європейських регуляторів із проханням про поблажливість.
Ця різка зміна напряму відбулася лише через три роки після того, як агресивна кампанія VW на підтримку BEV у Європейському Союзі викликала розбіжності між компанією та деякими її колегами в регіоні. VW був змушений посилити свої зусилля з електрифікації після того, як компанія поставила на «чисті» дизельні двигуни і була спіймана на шахрайстві з тестами на викиди, що змусило її різко перейти на електромобілі.
VW не одинокий у необхідності переглянути стратегію через уповільнення ринку електромобілів. Країни, включаючи Німеччину та Швецію, скоротили або скасували субсидії на електромобілі, які все ще часто бувають дорожчими за їх бензинові аналоги, що завдало шкоди всьому сектору.