Попри те, що китайські електромобілі нещодавно стали ворогом №1 у США, дослідження компанії AutoPacific, показало, що 76% покупців віком до 40 років готові розглянути таку покупку.
Головний висновок полягає в тому, що молоді покупці зацікавлені в китайських електромобілях, незважаючи на думку законодавців і загороджувальні тарифи.
Дослідницька фірма опитала 800 осіб віком від 18 до 80 років і поставила їм запитання про те, як вони ставляться до китайських електромобілів. У міру збільшення віку респондентів ймовірність того, що вони куплять такий автомобіль, знижувалася. Однак навряд чи у Tesla Model Y багато 80-річних шанувальників.
Незважаючи на високий інтерес, респонденти побоюються проблем із конфіденційністю. Більшість опитаних молодше 40 років (73%) заявили, що їх турбує приватність. А серед тих, кому за 60, ця цифра збільшилася до 81%.
Одним зі способів розв’язання цієї проблеми може стати виробництво автомобілів на території США, що практично перетворюється на необхідність через загороджувальні тарифи, які вводить американська влада проти китайських компаній.
Респонденти з більшою ймовірністю готові розглянути китайський EV, зібраний у США: 39% опитаних віком до 40 років заявили, що місце виробництва китайського автомобіля змусить їх замислитися. Тоді як серед тих, кому за 60 років, цієї думки дотримуються лише 12%.