Пропонується моніторити трафік на основних магістралях за допомогою автоматизованих камер відеоспостереження.
За розробленим алгоритмом такі автомобілі будуть відразу зафіксовані системою, а дані передаватимуться найближчому патрульному екіпажу в районі перебування автомобіля. Про це пише спеціалізований ресурс 40ton.net.
Повідомляється, що в основному порушення стосуються неправильного паркування, у тому числі за порушення заборони на паркування понад 25 годин. Це останнє правило є типово ідеєю Данії для боротьби з незаконним каботажем. Данія може штрафувати перевізників за паркування вантажівок більше ніж на 25 годин – рішення Суду ЄС.
Камери спостереження на порталах і в поліцейських автомобілях допоможуть у стягненні штрафів. Система вказуватиме поліції ті вантажівки, які потребують зупинки та стягнення боргу. І хоча це ще тільки проєкт, а від намірів до реалізації ще далеко, Польща уже вивчає таку методику боротьби з вантажівками іноземної реєстрації.
Як повідомляє згаданий вище спеціалізований ресурс 40ton.net, у Польщі протягом 2021-2024 років з усіх 11 тис. штрафів за паркування лише 4,8 тис. накладено штрафи на вантажівки, зареєстровані в Польщі. З них 449 проваджень, тобто менш як 10 відсотків, завершилися отриманням дебіторської заборгованості.
Далі поміж злісних порушників і неплатників штрафів перебувають вантажівки з Румунії (1,1 тис. штрафів, 64 сплачених), Болгарії (620 штрафів, 36 сплачених), Латвії (242 штрафи, 36 сплачених) та Естонії (208 штрафів, 14 сплачених). Українські фури в тих повідомленнях не фігурують.