Туреччина запроваджує нові мита на імпорт китайських автомобілів, щоб захистити власну автомобільну промисловість. Відтепер мита складатимуть 40% від вартості автомобіля, але не менше ніж 7000 доларів США.
Ці нові правила набудуть чинності 7 липня і стосуватимуться автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння та гібридів. Раніше, минулого року, Туреччина вже ввела додаткові мита на імпорт електромобілів для підтримки розвитку своєї марки TOGG.
Китайські автомобілі викликають дедалі більшу увагу урядів різних країн через їхню конкурентну ціну, зумовлену субсидіями на ланцюжки поставок. Це робить китайські машини дешевшими і створює значний тиск на місцевих виробників. Туреччина не єдина країна, що вживає таких заходів: наприклад, Європейська комісія планує підняти мита на китайські автомобілі з 10% до 15-30%, а США ввели 100% мито на імпорт китайських електромобілів.
Китайські автомобілі вже зайняли третину світового ринку, що викликає занепокоєння серед багатьох держав. У відповідь на зростаючий експорт китайських автомобілів, компанії, такі як Volvo, починають переносити виробництво з Китаю до Європи. Зокрема, Volvo перенесла виробництво своїх електрокросоверів EX30 і EX90 з Китаю до Бельгії.
Таким чином, Туреччина долучається до країн, які активно вживають заходів для захисту свого автопрому від китайської конкуренції. Це рішення також підсилює загальну тенденцію до обмеження китайського імпорту автомобілів у різних частинах світу, спрямовану на підтримку власних виробників та ринків.