Досягнення справедливості в суперечках з великими автовиробниками може бути складним процесом. Однак після 8 років судових позовів власник кросовера BMW X5 досяг цього.
Власник автомобіля 2013 року випуску втратив великий палець через несправність дверей з функцією плавного закривання.
У липні 2016 року житель Нью-Йорка Годвін Боатенг поклав праву руку на стійку водійських дверей, коли вони були відкриті. Несподівано спрацювала система м’якого закривання, відрізавши кінчик пальця. Хірургам не вдалося пришити його назад.
Боатенг одразу подав до суду на BMW, вимагаючи 3 мільйони доларів компенсації, оскільки втрата пальця щороку зменшувала його заробіток інженера-програміста на 250 тисяч доларів. BMW провела власне розслідування і заявила, що несправностей у системі плавного закривання дверей немає, посилаючись на попередження у посібнику користувача.
Після тривалих судових розглядів присяжні присудили Боатенгу 1 мільйон 900 тисяч доларів компенсації за отриману травму. Хоча BMW не була визнана винною в інциденті, суд вирішив, що компанія на 100% відповідальна за пошкодження пальця власника X5.
Поки невідомо, чи збирається BMW оскаржити вирок.