Німецьке видання Handelsblatt з’ясувало підґрунтя відмови від стратегії тотальної електрифікації.
Витрати на ДВЗ планувалося скоротити до 2026 року в п’ять разів, проте структура продажів на ключових ринках змусила переглянути плани. Тепер Mercedes-Benz продовжить інвестувати в бензинові агрегати і гібриди на їхній основі, хоча цілі в довгостроковій перспективі колишні.
Гендиректор Mercedes-Benz Ола Калленіус підтвердив, що на двигуни внутрішнього згоряння витратять “набагато більше” коштів, причому переглянути довелося програму оновлення флагмана – S-Класу серії V223. Вся річ у тім, що на найважливішому ринку в Китаї “двісті двадцять третій” продається в 50 разів краще за електрокар EQS!
Багаті клієнти Mercedes-Benz вважають ДВЗ символом статусу, і автогігантові доводиться з цим рахуватися. Великий кросовер GLS теж показав зростання продажів після недавнього рестайлінгу, тоді як попит на EQS SUV залишає бажати кращого. Цікаво, що Handelsblatt наполягає: розробку платформи MB.EA-Large для флагманських електрокарів поставили на паузу, хоча в Mercedes-Benz цей факт спростовують.
На 2027 рік заплановано велике оновлення лінійки бензинових “Мерседесів”, а нова стратегія автовиробника, по суті, дає змогу продавати будь-які автомобілі, адже робити ставку на електромобілі вирішено тільки в тих країнах, “де дозволяють ринкові умови”.