Звертаючись по допомогу до автосервісу, водії сподіваються отримати якісне обслуговування і швидке вирішення своїх проблем за доступною ціною.
Але іноді автовласники стикаються з обманом і відвертим шахрайством з боку механіків, які користуються недосвідченістю клієнтів. Портал НАРОДНА ПРАВДА виділяє сім типових афер на СТО.
1. Переоцінка вартості робіт: Під час виконання роботи майстер підвищує ціну, мотивуючи це виявленням якихось нових проблем і складнощів. Боротися з цим можна лише шляхом попереднього узгодження обсягу робіт і ціни.
2. Непроведені роботи: Нерідко майстри виставляють рахунок за роботи, які фактично не проводилися. Власникам слід уважно читати, за що вони платять і за можливості перевіряти виконання робіт.
3. Заміна нових деталей на вживані: Іноді недобросовісні механіки використовують вживані деталі, виставляючи за них клієнту рахунок, як за нові. Потрібно завжди вимагати повернення замінених деталей, хоча б для розуміння того, що вас не «розвели».
4. Завищення цін на деталі: Часто на СТО продають запчастини за завищеною вартістю, користуючись тим, що клієнт не в курсі, скільки насправді вони коштують. Краще цікавитися ціною на деталі. Ідеальний варіант – коли ви самі купуєте запчастину за прийнятною ціною і приносите її на СТО.
5. Перестановка деталей з одного автомобіля на інший: Слід за можливості перевіряти, чи не зняли з вашої машини якісь деталі, поки вона була в ремонті. У цьому разі може знадобитися кваліфікована допомога.
6. Неякісний ремонт: Дуже поширена ситуація, коли гроші за ремонт взяли в повному обсязі, а проблему не вирішили. Щоб убезпечити себе від цього, варто проговорювати з майстром, що і як він робитиме, щоб усунути несправність. Також краще звертатися в сервіс, який дає гарантію на свою роботу.
7. Некоректні заміни запчастин: Іноді майстри можуть міняти справні та незношені деталі, за що вимагають додаткову плату. Слід заздалегідь обговорювати ці моменти і вимагати замінену деталь назад.