У листі до Федеральної торгової комісії наприкінці минулого тижня сенатори США Рон Вейд і Едвард Маркі повідомили, що Honda і Hyundai продавали дані водіїв брокеру даних Verisk Analytics за напрочуд низький прибуток.
Протягом останніх кількох місяців автовиробники перебувають під підвищеною увагою щодо їхньої політики збору даних і того, як вони отримують згоду на передачу цієї інформації третім особам. Розслідування показало, що деякі автовиробники продавали інформацію про водія брокерам даних, які пакували та продавали її страховим компаніям. Про це пише видання AutoGeek.
Згідно з листом, Honda поділилася даними з 97 000 автомобілів з Verisk між 2020 і 2024 роками. Власники, які взяли участь у програмі Honda Driver Feedback через мобільний додаток компанії, отримали дані аналітичної компанії, яка заплатила Honda 25 920 доларів, або лише 26 центів (10,5 гривень за актуальним курсом) за кожне авто.
За словами американських сенаторів, у період з 2018 по 2024 рік Hyundai продала Verisk значно більше даних про користувачів, які підключили свій автомобіль до Інтернету, автоматично реєструючи цих водіїв у програмі Driving Score автовиробника, не повідомляючи їм. Корейський автовиробник продав дані з 1,7 мільйона автомобілів приблизно за 1 мільйон доларів, або за 61 цент (25 гривень) за автомобіль.
General Motors також продавала Verisk дані від споживачів, зареєстрованих у її програмі Smart Driver; однак компанія не розкрила сенаторам кількість залучених автомобілів або сплачену суму.